Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Unity i C#. Podstawy programowania gier
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jeśli zawsze marzyłeś o tworzeniu gier, lecz zniechęca Cię myśl o konieczności nauki programowania, ta książka pokaże Ci, że nie jest to tak trudne, jak się wydaje! Dzięki niej przekroczysz próg świata gier komputerowych, korzystając z języka C# w środowisku Unity. W krótkim czasie zrozumiesz, jakie kroki należy podjąć, aby zdobyć niezbędne podstawy. Książka oferuje starannie opracowane lekcje, które stopniowo wprowadzą Cię na kolejne poziomy zaawansowania, a także ćwiczenia i wskazówki, które pomogą utrwalić zdobytą wiedzę i zastosować ją w praktycznych zadaniach. Bez zbędnej teorii i zorientowana na cel – tak nauczysz się Unity!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jeśli zawsze marzyłeś o tworzeniu gier, lecz zniechęca Cię myśl o konieczności nauki programowania, ta książka pokaże Ci, że nie jest to tak trudne, jak się wydaje! Dzięki niej przekroczysz próg świata gier komputerowych, korzystając z języka C# w środowisku Unity. W krótkim czasie zrozumiesz, jakie kroki należy podjąć, aby zdobyć niezbędne podstawy. Książka oferuje starannie opracowane lekcje, które stopniowo wprowadzą Cię na kolejne poziomy zaawansowania, a także ćwiczenia i wskazówki, które pomogą utrwalić zdobytą wiedzę i zastosować ją w praktycznych zadaniach. Bez zbędnej teorii i zorientowana na cel – tak nauczysz się Unity!
