Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Układ wielkości organizacyjnych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja koncentruje się na wprowadzeniu nowej koncepcji metodologicznej w obrębie nauk o zarządzaniu, zwanej układem wielkości organizacyjnych. Koncepcja ta została stworzona w odpowiedzi na zawiłości i mnogość teorii w tej dziedzinie, dążąc do uporządkowania metod badania zjawisk organizacyjnych. Autor formułuje trzy kluczowe cele swojego projektu. Pierwszym z nich jest uporządkowanie chaosu w istniejących teoriac- zarządzania poprzez ustanowienie spójnego podejścia badawczego. Drugi cel to próba rozwiązania wyzwań, takich jak brak jednolitej perspektywy badawczej i nadmierny subiektywizm w wnioskowaniu, co prowadzi do niewspółmierności nauk zarządzania. Trzecim zadaniem, jakie stawia sobie autor, jest dostosowanie metodologii do wyzwań XXI wieku, w tym coraz powszechniejszej automatyzacji procesów zarządzania.
Układ wielkości organizacyjnych ma stanowić sposób na zintegrowanie różnych obszarów badawczych związanych z zarządzaniem. Autor porównuje swoją koncepcję do roli, jaką pełni układ SI w fizyce, dążąc do opracowania narzędzi umożliwiających w przyszłości rozwój menedżera-robota, który mógłby w niektórych aspektach zastępować menedżera-ludzkiego.
Książka jest skierowana głównie do badaczy zajmujących się analizą funkcjonowania organizacji, z naciskiem na role menedżera i jego zespołu. Jest również miejscem, gdzie naukowcy i praktycy zarządzania mogą zgłębiać koncepcję pomiaru rzeczywistości organizacyjnej w sposób analogiczny do podejścia stosowanego w naukach fizycznych. Publikacja może także zainteresować osoby na wczesnym etapie kariery akademickiej, takie jak doktorantów i młodych doktorów, szczególnie tych specjalizujących się w dziedzinach ekonomicznych i społecznych. Autor stara się także zwrócić uwagę na nieuchronność procesów automatyzacyjnych, które będą wpływać na przyszłość zarządzania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja koncentruje się na wprowadzeniu nowej koncepcji metodologicznej w obrębie nauk o zarządzaniu, zwanej układem wielkości organizacyjnych. Koncepcja ta została stworzona w odpowiedzi na zawiłości i mnogość teorii w tej dziedzinie, dążąc do uporządkowania metod badania zjawisk organizacyjnych. Autor formułuje trzy kluczowe cele swojego projektu. Pierwszym z nich jest uporządkowanie chaosu w istniejących teoriac- zarządzania poprzez ustanowienie spójnego podejścia badawczego. Drugi cel to próba rozwiązania wyzwań, takich jak brak jednolitej perspektywy badawczej i nadmierny subiektywizm w wnioskowaniu, co prowadzi do niewspółmierności nauk zarządzania. Trzecim zadaniem, jakie stawia sobie autor, jest dostosowanie metodologii do wyzwań XXI wieku, w tym coraz powszechniejszej automatyzacji procesów zarządzania.
Układ wielkości organizacyjnych ma stanowić sposób na zintegrowanie różnych obszarów badawczych związanych z zarządzaniem. Autor porównuje swoją koncepcję do roli, jaką pełni układ SI w fizyce, dążąc do opracowania narzędzi umożliwiających w przyszłości rozwój menedżera-robota, który mógłby w niektórych aspektach zastępować menedżera-ludzkiego.
Książka jest skierowana głównie do badaczy zajmujących się analizą funkcjonowania organizacji, z naciskiem na role menedżera i jego zespołu. Jest również miejscem, gdzie naukowcy i praktycy zarządzania mogą zgłębiać koncepcję pomiaru rzeczywistości organizacyjnej w sposób analogiczny do podejścia stosowanego w naukach fizycznych. Publikacja może także zainteresować osoby na wczesnym etapie kariery akademickiej, takie jak doktorantów i młodych doktorów, szczególnie tych specjalizujących się w dziedzinach ekonomicznych i społecznych. Autor stara się także zwrócić uwagę na nieuchronność procesów automatyzacyjnych, które będą wpływać na przyszłość zarządzania.
