Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesna edukacja coraz częściej staje przed wyzwaniem integracji dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Czy szkoła, realizując kluczowe kompetencje, jest w stanie wspierać ich rozwój? Istotnym pytaniem jest także rola nauczyciela jako osoby, która może inspirować i kierować procesem nauki dzieci z różnymi dysfunkcjami. Książka porusza te zagadnienia z trzech perspektyw: szkoły, nauczyciela i ucznia.
Jednym z ważniejszych tematów jest nauczanie uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w szkołach ogólnodostępnych, co stawia przed pedagogami pytanie, jak czynić to skutecznie. Kolejnym zagadnieniem jest praca z dziećmi z dysfunkcjami słuchu, gdzie nauczycielska praktyka może napotkać na tak zwane "zdarzenia krytyczne". Publikacja bada także, jakie specyficzne trudności w uczeniu się mogą prowadzić do niepowodzeń szkolnych i jak im przeciwdziałać.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Współczesna edukacja coraz częściej staje przed wyzwaniem integracji dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Czy szkoła, realizując kluczowe kompetencje, jest w stanie wspierać ich rozwój? Istotnym pytaniem jest także rola nauczyciela jako osoby, która może inspirować i kierować procesem nauki dzieci z różnymi dysfunkcjami. Książka porusza te zagadnienia z trzech perspektyw: szkoły, nauczyciela i ucznia.
Jednym z ważniejszych tematów jest nauczanie uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w szkołach ogólnodostępnych, co stawia przed pedagogami pytanie, jak czynić to skutecznie. Kolejnym zagadnieniem jest praca z dziećmi z dysfunkcjami słuchu, gdzie nauczycielska praktyka może napotkać na tak zwane "zdarzenia krytyczne". Publikacja bada także, jakie specyficzne trudności w uczeniu się mogą prowadzić do niepowodzeń szkolnych i jak im przeciwdziałać.
