Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Uczę się i rozwijam. Karty pracy. Część 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja „Uczę się i rozwijam” jest wszechstronnym narzędziem dedykowanym do śledzenia rozwoju uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Składają się na nią arkusze monitorujące oraz karty pracy dla uczniów.
Te karty pracy są ściśle zgodne z edukacyjno-terapeutycznym programem ramowym, przygotowanym z myślą o dzieciach i młodzieży z wymienionymi niepełnosprawnościami. Zadania umieszczone na tych kartach opierają się na podstawie programowej, co czyni je idealnym narzędziem do angażowania uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Można je również wykorzystać przy tworzeniu arkuszy monitorujących rozwój dziecka, które pomogą ocenić postępy oraz identyfikować trudności, jakie mogą się pojawić w trakcie procesu nauki. Dzięki nim można będzie skutecznie określić poziom opanowania treści podstawy programowej oraz zebrać ważne informacje niezbędne do opracowania wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (WOPFU).
Druga część książki odnosi się do działów podstawy programowej z zakresu „Ja i otoczenie”, obejmując następujące zagadnienia:
1. Ja - członek rodziny: moja rodzina i miejsce zamieszkania.
2. Ja - uczeń: moja klasa oraz moja szkoła.
3. Ja - w rozmowie.
4. Ja - członek społeczności lokalnej.
To przemyślane podejście umożliwia nauczycielom skuteczne wsparcie uczniów w procesie edukacyjnym i społecznym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja „Uczę się i rozwijam” jest wszechstronnym narzędziem dedykowanym do śledzenia rozwoju uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Składają się na nią arkusze monitorujące oraz karty pracy dla uczniów.
Te karty pracy są ściśle zgodne z edukacyjno-terapeutycznym programem ramowym, przygotowanym z myślą o dzieciach i młodzieży z wymienionymi niepełnosprawnościami. Zadania umieszczone na tych kartach opierają się na podstawie programowej, co czyni je idealnym narzędziem do angażowania uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Można je również wykorzystać przy tworzeniu arkuszy monitorujących rozwój dziecka, które pomogą ocenić postępy oraz identyfikować trudności, jakie mogą się pojawić w trakcie procesu nauki. Dzięki nim można będzie skutecznie określić poziom opanowania treści podstawy programowej oraz zebrać ważne informacje niezbędne do opracowania wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (WOPFU).
Druga część książki odnosi się do działów podstawy programowej z zakresu „Ja i otoczenie”, obejmując następujące zagadnienia:
1. Ja - członek rodziny: moja rodzina i miejsce zamieszkania.
2. Ja - uczeń: moja klasa oraz moja szkoła.
3. Ja - w rozmowie.
4. Ja - członek społeczności lokalnej.
To przemyślane podejście umożliwia nauczycielom skuteczne wsparcie uczniów w procesie edukacyjnym i społecznym.
