Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Tysiąc i jedna noc. Związki Odin Teatret z Polską
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Tysiąc i jedna noc” to obszerna, blisko pięćsetstronicowa książka, która szczegółowo opisuje wieloletnie relacje duńskiego zespołu teatralnego Odin Teatret z Polską. Historia ta sięga lat sześćdziesiątych, kiedy Eugenio Barba, założyciel Odin Teatret, pełnił rolę asystenta Jerzego Grotowskiego w Opolu. Książka kończy się na roku 2012, kiedy odbyła się premiera spektaklu „Chroniczne życie”. Ta bogato ilustrowana pozycja zawiera relacje członków zespołu, rozmowy, recenzje oraz artykuły naukowe, które wzbogacają zrozumienie kontekstu tego artystycznego przedsięwzięcia.
Kluczową zasadą, którą przekazuje Odin Teatret, jest istota wymiany, zwana barterem – „nic za darmo”. Odwołując się do ustaleń zawartych w „Szkicu o darze”, grupa poddaje w wątpliwość ideę bezinteresowności zarówno w dawaniu, jak i przyjmowaniu. Istnieje jedynie zobowiązanie do odwzajemniania się prezentami. Dlatego książka nie jest traktowana jako jubileuszowy dar, lecz raczej jako ogniwo większego ciągu wzajemnych usług, które są opisywane na jej kartach. Zamyka jeden rozdział wymiany i otwiera nowy, będąc reakcją na przeszłość i oczekując na przyszłość.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
„Tysiąc i jedna noc” to obszerna, blisko pięćsetstronicowa książka, która szczegółowo opisuje wieloletnie relacje duńskiego zespołu teatralnego Odin Teatret z Polską. Historia ta sięga lat sześćdziesiątych, kiedy Eugenio Barba, założyciel Odin Teatret, pełnił rolę asystenta Jerzego Grotowskiego w Opolu. Książka kończy się na roku 2012, kiedy odbyła się premiera spektaklu „Chroniczne życie”. Ta bogato ilustrowana pozycja zawiera relacje członków zespołu, rozmowy, recenzje oraz artykuły naukowe, które wzbogacają zrozumienie kontekstu tego artystycznego przedsięwzięcia.
Kluczową zasadą, którą przekazuje Odin Teatret, jest istota wymiany, zwana barterem – „nic za darmo”. Odwołując się do ustaleń zawartych w „Szkicu o darze”, grupa poddaje w wątpliwość ideę bezinteresowności zarówno w dawaniu, jak i przyjmowaniu. Istnieje jedynie zobowiązanie do odwzajemniania się prezentami. Dlatego książka nie jest traktowana jako jubileuszowy dar, lecz raczej jako ogniwo większego ciągu wzajemnych usług, które są opisywane na jej kartach. Zamyka jeden rozdział wymiany i otwiera nowy, będąc reakcją na przeszłość i oczekując na przyszłość.
