Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Typografia książki. Podręcznik projektanta
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Typografia książki...” to praktyczny przewodnik, który łączy funkcjonalność z czytelnością, oferując cenne wskazówki dla osób zajmujących się projektowaniem. Stanowi on znakomite wprowadzenie do samodzielnego tworzenia projektów oraz bogaty zasób informacji na temat typografii i technik drukarskich. Publikacja kompleksowo omawia każde istotne zagadnienie związane z procesem projektowania książki. Zamiast zagłębiać się w historyczne aspekty typografii czy zamieszczać encyklopedyczne definicje, książka dostarcza konkretne przykłady zastosowania nowoczesnych czcionek. Pokazuje, jak ich wizualne właściwości oddziałują na odbiorcę, oraz jakie są zasady ich właściwego doboru, by osiągnąć czytelność i estetykę zarówno tekstu, jak i towarzyszących ilustracji.
Jest to niezastąpione źródło wiedzy w zbiorach każdego projektanta i typografa. Wyróżnia się jako nieocenione kompendium dla osób związanych z pisaniem, redakcją, korektą oraz działów reklamy, dystrybucji i sprzedaży, a szczególnie dla wydawców, którzy pragną tworzyć atrakcyjne wizualnie i treściowo wydawnictwa.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
„Typografia książki...” to praktyczny przewodnik, który łączy funkcjonalność z czytelnością, oferując cenne wskazówki dla osób zajmujących się projektowaniem. Stanowi on znakomite wprowadzenie do samodzielnego tworzenia projektów oraz bogaty zasób informacji na temat typografii i technik drukarskich. Publikacja kompleksowo omawia każde istotne zagadnienie związane z procesem projektowania książki. Zamiast zagłębiać się w historyczne aspekty typografii czy zamieszczać encyklopedyczne definicje, książka dostarcza konkretne przykłady zastosowania nowoczesnych czcionek. Pokazuje, jak ich wizualne właściwości oddziałują na odbiorcę, oraz jakie są zasady ich właściwego doboru, by osiągnąć czytelność i estetykę zarówno tekstu, jak i towarzyszących ilustracji.
Jest to niezastąpione źródło wiedzy w zbiorach każdego projektanta i typografa. Wyróżnia się jako nieocenione kompendium dla osób związanych z pisaniem, redakcją, korektą oraz działów reklamy, dystrybucji i sprzedaży, a szczególnie dla wydawców, którzy pragną tworzyć atrakcyjne wizualnie i treściowo wydawnictwa.
