Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Tworzenie przedsiębiorstwa. Szanse, realizacja, rozwój
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik ten skierowany jest do osób, które pragną założyć własny biznes, szczególnie tych, którzy nie posiadają wykształcenia w dziedzinie ekonomii czy zarządzania. Zawiera on kompleksowe omówienie procesu tworzenia nowego przedsięwzięcia, począwszy od identyfikacji okazji biznesowych, przez rozwijanie modeli biznesowych i przygotowanie biznesplanu, aż po zarządzanie już istniejącą firmą oraz jej rozwój. Informacje przedstawione są w sposób zrozumiały i praktyczny, z uwzględnieniem specyfiki polskiego rynku, co sprawia, że książka jest przydatna w lokalnym kontekście. Dodatkowo, urozmaicają ją studia przypadków z polskiego rynku.
Książka ta jest przeznaczona głównie dla studentów, menedżerów oraz zarówno obecnych, jak i przyszłych przedsiębiorców. Celem publikacji jest nie tylko przybliżenie procesu przedsiębiorczego, ale także zachęcanie do refleksji nad nim oraz do eksperymentowania. W publikacji omówiono zarówno teoretyczne aspekty przedsiębiorczości, jak i praktyczne narzędzia stosowane przez przedsiębiorców. Autorzy zadają pytania i prezentują przypadki, prowadząc czytelnika krok po kroku przez cały proces: od koncepcji biznesowej, przez planowanie, po zarządzanie i rozwój firmy. Wyróżniają się tutaj interesujące przykłady, które świetnie ilustrują omawiane zagadnienia.
Jak zauważył dr hab. Krzysztof Wach, w każdej gospodarce nie wszyscy muszą być przedsiębiorcami na własny rachunek, ale przedsiębiorczość jest istotna zarówno w kontekście biznesowym, jak i w inicjatywach niezorientowanych na zysk. Przedsiębiorczość można rozumieć jako aktywne poszukiwanie, identyfikowanie i wykorzystywanie szans. Taka definicja podkreśla znaczenie przedsiębiorczego podejścia w wielu różnych obszarach działalności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik ten skierowany jest do osób, które pragną założyć własny biznes, szczególnie tych, którzy nie posiadają wykształcenia w dziedzinie ekonomii czy zarządzania. Zawiera on kompleksowe omówienie procesu tworzenia nowego przedsięwzięcia, począwszy od identyfikacji okazji biznesowych, przez rozwijanie modeli biznesowych i przygotowanie biznesplanu, aż po zarządzanie już istniejącą firmą oraz jej rozwój. Informacje przedstawione są w sposób zrozumiały i praktyczny, z uwzględnieniem specyfiki polskiego rynku, co sprawia, że książka jest przydatna w lokalnym kontekście. Dodatkowo, urozmaicają ją studia przypadków z polskiego rynku.
Książka ta jest przeznaczona głównie dla studentów, menedżerów oraz zarówno obecnych, jak i przyszłych przedsiębiorców. Celem publikacji jest nie tylko przybliżenie procesu przedsiębiorczego, ale także zachęcanie do refleksji nad nim oraz do eksperymentowania. W publikacji omówiono zarówno teoretyczne aspekty przedsiębiorczości, jak i praktyczne narzędzia stosowane przez przedsiębiorców. Autorzy zadają pytania i prezentują przypadki, prowadząc czytelnika krok po kroku przez cały proces: od koncepcji biznesowej, przez planowanie, po zarządzanie i rozwój firmy. Wyróżniają się tutaj interesujące przykłady, które świetnie ilustrują omawiane zagadnienia.
Jak zauważył dr hab. Krzysztof Wach, w każdej gospodarce nie wszyscy muszą być przedsiębiorcami na własny rachunek, ale przedsiębiorczość jest istotna zarówno w kontekście biznesowym, jak i w inicjatywach niezorientowanych na zysk. Przedsiębiorczość można rozumieć jako aktywne poszukiwanie, identyfikowanie i wykorzystywanie szans. Taka definicja podkreśla znaczenie przedsiębiorczego podejścia w wielu różnych obszarach działalności.
