Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Tworzenie ciągów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja ta ma na celu rozwijanie umiejętności obserwacyjnych i logicznego myślenia u dzieci. Dzięki jej zawartości, młodzi czytelnicy mogą poprawić swoją koncentrację oraz percepcję wzrokową, jednocześnie ucząc się argumentacji. Zadania polegają na ustawianiu obrazków w kolejności określonej w instrukcjach, takich jak od najmniejszego do największego, najstarszego do najnowszego czy najszybszego do najwolniejszego. Proces nauki rozpoczyna się od pracy z kształtami, cyframi, literami i wyrazami, a następnie dziecko przechodzi do ćwiczeń z obrazkami. Książka jest skierowana do dzieci we wczesnych klasach szkoły podstawowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja ta ma na celu rozwijanie umiejętności obserwacyjnych i logicznego myślenia u dzieci. Dzięki jej zawartości, młodzi czytelnicy mogą poprawić swoją koncentrację oraz percepcję wzrokową, jednocześnie ucząc się argumentacji. Zadania polegają na ustawianiu obrazków w kolejności określonej w instrukcjach, takich jak od najmniejszego do największego, najstarszego do najnowszego czy najszybszego do najwolniejszego. Proces nauki rozpoczyna się od pracy z kształtami, cyframi, literami i wyrazami, a następnie dziecko przechodzi do ćwiczeń z obrazkami. Książka jest skierowana do dzieci we wczesnych klasach szkoły podstawowej.
