Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Turystyka międzynarodowa w globalnej gospodarce
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Od połowy XX wieku globalna gospodarka turystyczna doświadczyła niespotykanego rozwoju. Proces globalizacji gospodarki w znacznym stopniu przyczynił się do dynamicznego wzrostu sektora usług turystycznych oraz wymiany międzynarodowej. Zmiany te wpłynęły zarówno na działalność uczestników globalnego rynku turystycznego, jak i na oczekiwania podróżników z całego świata. Książka analizuje rozwój międzynarodowej turystyki w kontekście globalizacji w sektorze usług, a także działania związane z międzynarodową polityką turystyczną. Autorka skupia się na takich aspektach jak:
- rola, jaką turystyka międzynarodowa odgrywa w tworzeniu produktu krajowego brutto (PKB);
- dynamika liberalizacji handlu usługami na scenie międzynarodowej;
- rozwój masowej turystyki globalnej;
- konkurencyjność podmiotów działających w światowej gospodarce turystycznej;
- początki i ewolucja międzynarodowej polityki turystycznej;
- inicjatywy podejmowane przez państwa i organizacje międzynarodowe, mające na celu łagodzenie barier w międzynarodowym ruchu osobowym oraz ograniczanie różnic ekonomicznych i społecznych między krajami;
- konkretne przykłady z globalnych praktyk gospodarczych.
Książka stanowi cenne źródło wiedzy dla studentów kierunków związanych z zarządzaniem w turystyce, uczestników studiów podyplomowych, a także dla osób biorących udział w kursach i szkoleniach turystycznych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Od połowy XX wieku globalna gospodarka turystyczna doświadczyła niespotykanego rozwoju. Proces globalizacji gospodarki w znacznym stopniu przyczynił się do dynamicznego wzrostu sektora usług turystycznych oraz wymiany międzynarodowej. Zmiany te wpłynęły zarówno na działalność uczestników globalnego rynku turystycznego, jak i na oczekiwania podróżników z całego świata. Książka analizuje rozwój międzynarodowej turystyki w kontekście globalizacji w sektorze usług, a także działania związane z międzynarodową polityką turystyczną. Autorka skupia się na takich aspektach jak:
- rola, jaką turystyka międzynarodowa odgrywa w tworzeniu produktu krajowego brutto (PKB);
- dynamika liberalizacji handlu usługami na scenie międzynarodowej;
- rozwój masowej turystyki globalnej;
- konkurencyjność podmiotów działających w światowej gospodarce turystycznej;
- początki i ewolucja międzynarodowej polityki turystycznej;
- inicjatywy podejmowane przez państwa i organizacje międzynarodowe, mające na celu łagodzenie barier w międzynarodowym ruchu osobowym oraz ograniczanie różnic ekonomicznych i społecznych między krajami;
- konkretne przykłady z globalnych praktyk gospodarczych.
Książka stanowi cenne źródło wiedzy dla studentów kierunków związanych z zarządzaniem w turystyce, uczestników studiów podyplomowych, a także dla osób biorących udział w kursach i szkoleniach turystycznych.
