Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Tu i teraz. Dylematy artysty-pedagoga wobec...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współcześni psycholodzy coraz częściej postrzegają inteligencję jako tylko jeden z wielu czynników wpływających na osiągnięcia szkolne. Jest ona ważna, ale nie wyczerpuje całego wachlarza możliwości przy poszukiwaniu determinantów sukcesu w nauce. Rozważając inne pozainteligencyjne aspekty związane z wynikami w nauce, badacze zwracają uwagę na różnorodne obszary tradycyjnie interesujące psychologię, takie jak cechy osobowości. Istnieją zarówno badania naukowe, jak i teorie inteligencji, na przykład teorie inwestycji, które sugerują, że istnieje związek między funkcjonowaniem osobowościowym a intelektualnym. Te teorie często analizują rozwój intelektualny z perspektywy różnych grup czynników, włączając w to również osobowość.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Współcześni psycholodzy coraz częściej postrzegają inteligencję jako tylko jeden z wielu czynników wpływających na osiągnięcia szkolne. Jest ona ważna, ale nie wyczerpuje całego wachlarza możliwości przy poszukiwaniu determinantów sukcesu w nauce. Rozważając inne pozainteligencyjne aspekty związane z wynikami w nauce, badacze zwracają uwagę na różnorodne obszary tradycyjnie interesujące psychologię, takie jak cechy osobowości. Istnieją zarówno badania naukowe, jak i teorie inteligencji, na przykład teorie inwestycji, które sugerują, że istnieje związek między funkcjonowaniem osobowościowym a intelektualnym. Te teorie często analizują rozwój intelektualny z perspektywy różnych grup czynników, włączając w to również osobowość.
