Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Transkrypcja w muzyce kameralnej jako przestrzeń..
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia ta koncentruje się na zagadnieniach związanych z kreatywnym kształtowaniem interpretacji pianistycznej w kontekście muzyki kameralnej, z uwzględnieniem różnorodnych transkrypcji.
Autorka stara się uporządkować terminologię związaną z pojęciem transkrypcji, a także przybliża historię wybranych utworów artystycznych, analizując je w kontekście twórczości kameralnej ich kompozytorów, takich jak J. Brahms i D. Szostakowicz. Rozprawa ta obejmuje również zagadnienia dotyczące związku pomiędzy ewolucją utworów kameralnych z początkiem udziału fortepianu a zmianami brzmienia instrumentu na przełomie XVIII i XIX wieku.
W monografii przedstawiono analizę pianistycznej interpretacji w odniesieniu do zmieniającego się medium wykonawczego w utworach. Skupiono się na przykładach transkrypcji substancjalnej, badając różnorodne elementy dzieła muzycznego, takie jak dynamika, artykulacja, agogika oraz wybrane aspekty ekspresywności muzycznej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia ta koncentruje się na zagadnieniach związanych z kreatywnym kształtowaniem interpretacji pianistycznej w kontekście muzyki kameralnej, z uwzględnieniem różnorodnych transkrypcji.
Autorka stara się uporządkować terminologię związaną z pojęciem transkrypcji, a także przybliża historię wybranych utworów artystycznych, analizując je w kontekście twórczości kameralnej ich kompozytorów, takich jak J. Brahms i D. Szostakowicz. Rozprawa ta obejmuje również zagadnienia dotyczące związku pomiędzy ewolucją utworów kameralnych z początkiem udziału fortepianu a zmianami brzmienia instrumentu na przełomie XVIII i XIX wieku.
W monografii przedstawiono analizę pianistycznej interpretacji w odniesieniu do zmieniającego się medium wykonawczego w utworach. Skupiono się na przykładach transkrypcji substancjalnej, badając różnorodne elementy dzieła muzycznego, takie jak dynamika, artykulacja, agogika oraz wybrane aspekty ekspresywności muzycznej.
