Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
To, co mnie wspiera. Edukacja polonistyczna. Poziom I. Wydanie 2024
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Prezentowana publikacja to starannie opracowany zestaw kart pracy, stworzony z myślą o uczniach ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Karty te obejmują materiał z edukacji polonistycznej, koncentrując się na nauce podstawowych liter. Zawarte w nich zadania wspierają uczniów w rozwijaniu takich umiejętności jak rozpoznawanie i nazywanie zarówno liter drukowanych, jak i pisanych, z wyłączeniem polskich znaków, dwuznaków oraz trójznaków. Umożliwiają one także naukę pisania liter po śladzie oraz samodzielnie, a także czytanie sylab, zarówno otwartych, jak i zamkniętych. Dodatkowo, uczniowie będą trenować rozpoznawanie takich samych sylab oraz liter ukrytych w ilustracjach.
Publikacja ta jest skierowana do szerokiej grupy odbiorców, w tym uczniów z umiarkowaną niepełnosprawnością intelektualną, dzieci w wieku wczesnoszkolnym z lekką niepełnosprawnością intelektualną, uczniów mających trudności w nauce spowodowane deficytami rozwojowymi, a także sześciolatków rozwijających się w sposób typowy. Jest to również pomocne narzędzie dla nauczycieli pracujących w szkołach masowych oraz specjalnych placówkach edukacyjnych, jak i dla rodziców pragnących wspierać rozwój swoich dzieci. Co więcej, karty pracy zostały opracowane zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Ministerstwa Edukacji Narodowej, co zapewnia ich zgodność z podstawą programową z dnia 14 lutego 2017 roku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Prezentowana publikacja to starannie opracowany zestaw kart pracy, stworzony z myślą o uczniach ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Karty te obejmują materiał z edukacji polonistycznej, koncentrując się na nauce podstawowych liter. Zawarte w nich zadania wspierają uczniów w rozwijaniu takich umiejętności jak rozpoznawanie i nazywanie zarówno liter drukowanych, jak i pisanych, z wyłączeniem polskich znaków, dwuznaków oraz trójznaków. Umożliwiają one także naukę pisania liter po śladzie oraz samodzielnie, a także czytanie sylab, zarówno otwartych, jak i zamkniętych. Dodatkowo, uczniowie będą trenować rozpoznawanie takich samych sylab oraz liter ukrytych w ilustracjach.
Publikacja ta jest skierowana do szerokiej grupy odbiorców, w tym uczniów z umiarkowaną niepełnosprawnością intelektualną, dzieci w wieku wczesnoszkolnym z lekką niepełnosprawnością intelektualną, uczniów mających trudności w nauce spowodowane deficytami rozwojowymi, a także sześciolatków rozwijających się w sposób typowy. Jest to również pomocne narzędzie dla nauczycieli pracujących w szkołach masowych oraz specjalnych placówkach edukacyjnych, jak i dla rodziców pragnących wspierać rozwój swoich dzieci. Co więcej, karty pracy zostały opracowane zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Ministerstwa Edukacji Narodowej, co zapewnia ich zgodność z podstawą programową z dnia 14 lutego 2017 roku.
