Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
The Diary of a CEO. 33 zasady biznesu i życia
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
To nie jest typowa książka o strategii biznesowej. Jej istota tkwi w czymś znacznie bardziej trwałym i uniwersalnym. W mojej karierze jako przedsiębiorcy i podczas licznych wywiadów, które przeprowadziłem w podcaście The Diary of a CEO, zauważyłem, że sukcesy i porażki opierają się na pewnym zestawie zasad. Zasady te są odporne na upływ czasu i mają zastosowanie w każdej branży, stanowiąc doskonałe narzędzie dla tych, którzy pragną osiągnąć coś wyjątkowego lub stać się wyjątkowymi ludźmi.
Te fundamentalne zasady są kluczem do osiągnięcia doskonałych wyników. Opierają się na psychologii oraz naukach behawioralnych i czerpią z doświadczeń dziesiątek tysięcy osób, które ankietowałem na całym świecie. Rozmowy z najbardziej uznawanymi ludźmi, którzy osiągnęli sukces na arenie międzynarodowej, dostarczyły mi cennych spostrzeżeń. Zasady te są skuteczne dziś i pozostaną takie przez kolejne sto lat.
Podcast The Diary of a CEO, autorstwa Stevena Bartletta, to nieskrępowana seria historii o ludziach, którzy zmienili kulturę, osiągnęli szczyty kariery i stworzyli niezwykłe narracje. Steven, w rozmowach z najwybitniejszymi myślicielami oraz wpływowymi postaciami, odkrywa przed słuchaczami nieznane dotychczas prawdy i wzbogaca ich życiowe doświadczenia. Ten podcast wyróżnia się szczerością i emocjonalnym podejściem do tematów, które są zbyt często pomijane w tradycyjnych wywiadach.
Steven Bartlett jest znanym brytyjskim przedsiębiorcą, inwestorem w ponad czterdziestu firmach, uznanym mówcą oraz autorem. Założył agencję reklamową Social Chain w wieku 22 lat, a pięć lat później wprowadził ją na giełdę. Jest również twórcą San Francisco-based firmy thirdweb i innowacyjnej agencji marketingowej Flight Story. Jego działalność była szeroko opisywana w takich mediach jak Forbes, Business Insider, Financial Times i Guardian. Steven został wyróżniony przez Forbes jako jeden z 30 Under 30 i jest najmłodszym zwycięzcą Dragons Den. Miał zaszczyt przemawiać na forum Organizacji Narodów Zjednoczonych, festiwalu SXSW, podczas wykładów TEDx oraz obok Baracka Obamy na VTEX Day. Jego debiutancka książka, Happy Sexy Millionaire, była bestsellerem na liście Sunday Timesa.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
To nie jest typowa książka o strategii biznesowej. Jej istota tkwi w czymś znacznie bardziej trwałym i uniwersalnym. W mojej karierze jako przedsiębiorcy i podczas licznych wywiadów, które przeprowadziłem w podcaście The Diary of a CEO, zauważyłem, że sukcesy i porażki opierają się na pewnym zestawie zasad. Zasady te są odporne na upływ czasu i mają zastosowanie w każdej branży, stanowiąc doskonałe narzędzie dla tych, którzy pragną osiągnąć coś wyjątkowego lub stać się wyjątkowymi ludźmi.
Te fundamentalne zasady są kluczem do osiągnięcia doskonałych wyników. Opierają się na psychologii oraz naukach behawioralnych i czerpią z doświadczeń dziesiątek tysięcy osób, które ankietowałem na całym świecie. Rozmowy z najbardziej uznawanymi ludźmi, którzy osiągnęli sukces na arenie międzynarodowej, dostarczyły mi cennych spostrzeżeń. Zasady te są skuteczne dziś i pozostaną takie przez kolejne sto lat.
Podcast The Diary of a CEO, autorstwa Stevena Bartletta, to nieskrępowana seria historii o ludziach, którzy zmienili kulturę, osiągnęli szczyty kariery i stworzyli niezwykłe narracje. Steven, w rozmowach z najwybitniejszymi myślicielami oraz wpływowymi postaciami, odkrywa przed słuchaczami nieznane dotychczas prawdy i wzbogaca ich życiowe doświadczenia. Ten podcast wyróżnia się szczerością i emocjonalnym podejściem do tematów, które są zbyt często pomijane w tradycyjnych wywiadach.
Steven Bartlett jest znanym brytyjskim przedsiębiorcą, inwestorem w ponad czterdziestu firmach, uznanym mówcą oraz autorem. Założył agencję reklamową Social Chain w wieku 22 lat, a pięć lat później wprowadził ją na giełdę. Jest również twórcą San Francisco-based firmy thirdweb i innowacyjnej agencji marketingowej Flight Story. Jego działalność była szeroko opisywana w takich mediach jak Forbes, Business Insider, Financial Times i Guardian. Steven został wyróżniony przez Forbes jako jeden z 30 Under 30 i jest najmłodszym zwycięzcą Dragons Den. Miał zaszczyt przemawiać na forum Organizacji Narodów Zjednoczonych, festiwalu SXSW, podczas wykładów TEDx oraz obok Baracka Obamy na VTEX Day. Jego debiutancka książka, Happy Sexy Millionaire, była bestsellerem na liście Sunday Timesa.
