Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Terapia ręki od A do Z. Ścieżki grafomoto. w. 2022
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Program Terapia ręki od A do Z" została stworzona z myślą o redukcji trudności dzieci w nauce pisania ręcznego oraz wprowadzeniu ich w tę umiejętność w sposób łagodny i zorganizowany. Skierowana jest do rodziców i nauczycieli, którzy pracują z dziećmi przedszkolnymi borykającymi się z problemami grafomotorycznymi. Może być również użyteczna jako materiał treningowy przed rozpoczęciem formalnej nauki pisania.
"Ścieżki grafomotoryczne", będące trzecią częścią tej serii, zawierają 28 kart z różnorodnymi ćwiczeniami. Stanowią one kontynuację zabawnej i angażującej aktywności związanej z pisaniem. Ćwiczenia te są zaprojektowane tak, aby rozwijać rotację w przedramieniu, izolowane ruchy palców oraz poprawny chwyt przyboru do pisania. Dzieci, pokonując grafomotoryczne ścieżki, rozwijają precyzję ruchów. Zadaniem uczestnika jest użycie kredki, ołówka lub mazaka do pokonania wyznaczonej trasy, zaczynając z lewej strony i przesuwając się w prawo, lub do zamalowania całej ścieżki, także zaczynając po lewej stronie. Ta zabawa ma na celu nauczenie dziecka prawidłowej sekwencji ruchów koniecznych do pisania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Program Terapia ręki od A do Z" została stworzona z myślą o redukcji trudności dzieci w nauce pisania ręcznego oraz wprowadzeniu ich w tę umiejętność w sposób łagodny i zorganizowany. Skierowana jest do rodziców i nauczycieli, którzy pracują z dziećmi przedszkolnymi borykającymi się z problemami grafomotorycznymi. Może być również użyteczna jako materiał treningowy przed rozpoczęciem formalnej nauki pisania.
"Ścieżki grafomotoryczne", będące trzecią częścią tej serii, zawierają 28 kart z różnorodnymi ćwiczeniami. Stanowią one kontynuację zabawnej i angażującej aktywności związanej z pisaniem. Ćwiczenia te są zaprojektowane tak, aby rozwijać rotację w przedramieniu, izolowane ruchy palców oraz poprawny chwyt przyboru do pisania. Dzieci, pokonując grafomotoryczne ścieżki, rozwijają precyzję ruchów. Zadaniem uczestnika jest użycie kredki, ołówka lub mazaka do pokonania wyznaczonej trasy, zaczynając z lewej strony i przesuwając się w prawo, lub do zamalowania całej ścieżki, także zaczynając po lewej stronie. Ta zabawa ma na celu nauczenie dziecka prawidłowej sekwencji ruchów koniecznych do pisania.
