Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Terapia dzieci i młodzieży. Procedury poznawczo-behawioralne
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka, stworzona przez uznanych ekspertów w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży, oferuje dogłębną analizę zaburzeń klinicznych oraz metod terapeutycznych, bazujących na wieloletniej praktyce autorów. Poruszają oni różnorodne aspekty rozwoju dziecka, takie jak sfery poznawcze, emocjonalne, behawioralne i społeczne. Publikacja ukazuje znaczący postęp w terapii dzieci i młodzieży, skupiając się na metodach poznawczych i ich efektywności. Stanowi jedno z nielicznych źródeł, które łączą teorię i badania z praktycznymi przykładami klinicznymi, wypełniając lukę w edukacyjnej literaturze dla psychoterapeutów i psychologów.
Jak podkreśla dr Alan E. Kazdin z Yale, książka ta jest cennym narzędziem w szkoleniu specjalistów. Z kolei dr John R. Weisz z Uniwersytetu Harvarda zwraca uwagę na jej wartość jako podręcznika, który szczegółowo opisuje interwencje terapeutyczne dla dzieci z różnymi zaburzeniami oraz kompleksowo omawia kwestie związane z rozwojem i prowadzeniem terapii. Publikacja dostarcza teoretycznych podstaw oraz praktycznych narzędzi niezbędnych specjalistom w dziedzinie zdrowia psychicznego, takim jak psychologowie, terapeuci rodzinni i psychiatrzy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka, stworzona przez uznanych ekspertów w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży, oferuje dogłębną analizę zaburzeń klinicznych oraz metod terapeutycznych, bazujących na wieloletniej praktyce autorów. Poruszają oni różnorodne aspekty rozwoju dziecka, takie jak sfery poznawcze, emocjonalne, behawioralne i społeczne. Publikacja ukazuje znaczący postęp w terapii dzieci i młodzieży, skupiając się na metodach poznawczych i ich efektywności. Stanowi jedno z nielicznych źródeł, które łączą teorię i badania z praktycznymi przykładami klinicznymi, wypełniając lukę w edukacyjnej literaturze dla psychoterapeutów i psychologów.
Jak podkreśla dr Alan E. Kazdin z Yale, książka ta jest cennym narzędziem w szkoleniu specjalistów. Z kolei dr John R. Weisz z Uniwersytetu Harvarda zwraca uwagę na jej wartość jako podręcznika, który szczegółowo opisuje interwencje terapeutyczne dla dzieci z różnymi zaburzeniami oraz kompleksowo omawia kwestie związane z rozwojem i prowadzeniem terapii. Publikacja dostarcza teoretycznych podstaw oraz praktycznych narzędzi niezbędnych specjalistom w dziedzinie zdrowia psychicznego, takim jak psychologowie, terapeuci rodzinni i psychiatrzy.
