Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Teorie komunikacji i mediów 5
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka prezentuje prace naukowców z różnych polskich instytucji, specjalizujących się w mediach, kulturoznawstwie i socjologii. Stanowi ona kompleksowy przegląd metod badawczych, z wykorzystaniem refleksji na tematy aktualnie wzbudzające zainteresowanie, takie jak komunikacja wizualna, public relations, filozofia dziennikarstwa, etyka, konkurencja o uwagę w mediach oraz narracja. Autorzy wykazują się zdolnością do klarownego przedstawiania zagadnień z poparciem w postaci najnowszych badań i bieżących dyskusji, a ich wnioski zachęcają do dalszego zgłębiania tematu. Kierownikiem tej kompilacji jest Kazimierz Wolny-Zmorzyński.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka prezentuje prace naukowców z różnych polskich instytucji, specjalizujących się w mediach, kulturoznawstwie i socjologii. Stanowi ona kompleksowy przegląd metod badawczych, z wykorzystaniem refleksji na tematy aktualnie wzbudzające zainteresowanie, takie jak komunikacja wizualna, public relations, filozofia dziennikarstwa, etyka, konkurencja o uwagę w mediach oraz narracja. Autorzy wykazują się zdolnością do klarownego przedstawiania zagadnień z poparciem w postaci najnowszych badań i bieżących dyskusji, a ich wnioski zachęcają do dalszego zgłębiania tematu. Kierownikiem tej kompilacji jest Kazimierz Wolny-Zmorzyński.
