Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Teorie komunikacji i mediów. Tom 3
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kolejna książka z serii "Teorie komunikacji i mediów", opracowana przez Marka Graszewicza i Jerzego Jastrzębskiego, gromadzi różnorodne artykuły z dziedziny teorii komunikacji. Publikacja ta skupia się na analizie materiałów empirycznych, które zostały opracowane zgodnie z obowiązującymi ramami teoretycznymi. Każdy z tekstów w tym tomie oferuje unikalny wgląd w zagadnienia związane z komunikowaniem, bazując na solidnych podstawach teoretycznych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kolejna książka z serii "Teorie komunikacji i mediów", opracowana przez Marka Graszewicza i Jerzego Jastrzębskiego, gromadzi różnorodne artykuły z dziedziny teorii komunikacji. Publikacja ta skupia się na analizie materiałów empirycznych, które zostały opracowane zgodnie z obowiązującymi ramami teoretycznymi. Każdy z tekstów w tym tomie oferuje unikalny wgląd w zagadnienia związane z komunikowaniem, bazując na solidnych podstawach teoretycznych.
