Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
T i D na usługach głoski R
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„T i D na usługach głoski R” to kolejna część serii Mównica Logopedyczna, skierowana do dzieci, rodziców, logopedów oraz nauczycieli, którzy pracują nad poprawą wymowy dźwięku [r] po spółgłoskach [t] i [d]. Publikacja oferuje różnorodne karty pracy, obejmujące ćwiczenia i zabawy, które można stosować zarówno podczas sesji terapeutycznych w gabinecie logopedycznym, jak i w trakcie domowych zajęć z dzieckiem. Ćwiczenia dla młodszych dzieci zawierają materiały obrazkowe lub łączące obrazki z wyrazami, podczas gdy starsze dzieci znajdą zadania wymagające umiejętności czytania i pisania. Karty pracy są w czarno-białej formie, co umożliwia dzieciom ich kolorowanie, wspierając przy tym nie tylko poprawę artykulacji, ale również rozwój umiejętności motorycznych i koordynacji wzrokowo-ruchowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
„T i D na usługach głoski R” to kolejna część serii Mównica Logopedyczna, skierowana do dzieci, rodziców, logopedów oraz nauczycieli, którzy pracują nad poprawą wymowy dźwięku [r] po spółgłoskach [t] i [d]. Publikacja oferuje różnorodne karty pracy, obejmujące ćwiczenia i zabawy, które można stosować zarówno podczas sesji terapeutycznych w gabinecie logopedycznym, jak i w trakcie domowych zajęć z dzieckiem. Ćwiczenia dla młodszych dzieci zawierają materiały obrazkowe lub łączące obrazki z wyrazami, podczas gdy starsze dzieci znajdą zadania wymagające umiejętności czytania i pisania. Karty pracy są w czarno-białej formie, co umożliwia dzieciom ich kolorowanie, wspierając przy tym nie tylko poprawę artykulacji, ale również rozwój umiejętności motorycznych i koordynacji wzrokowo-ruchowej.
