Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Teksty perswazyjne to narzędzia, które mają na celu wpływanie na decyzje odbiorców poprzez odpowiednie formułowanie przekazu. W dobie cyfryzacji umiejętność tworzenia tekstów, które nie tylko przyciągają uwagę, ale również skłaniają do podjęcia określonych działań, staje się kluczowa. Efektywny copywriting, który łączy zrozumienie psychologii odbiorcy z kreatywnym wykorzystaniem języka, może prowadzić do znaczącego wzrostu zysków. Dzięki perswazyjnej treści firmy są w stanie wzmocnić swoją pozycję na rynku i nawiązać silniejsze relacje z klientami, co przynosi korzyści obu stronom. Indeks czytelności FOG na poziomie 17 zapewnia, że takie teksty, mimo swojej złożoności, są odpowiednio przystępne i angażujące dla szerokiego grona odbiorców.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Teksty perswazyjne to narzędzia, które mają na celu wpływanie na decyzje odbiorców poprzez odpowiednie formułowanie przekazu. W dobie cyfryzacji umiejętność tworzenia tekstów, które nie tylko przyciągają uwagę, ale również skłaniają do podjęcia określonych działań, staje się kluczowa. Efektywny copywriting, który łączy zrozumienie psychologii odbiorcy z kreatywnym wykorzystaniem języka, może prowadzić do znaczącego wzrostu zysków. Dzięki perswazyjnej treści firmy są w stanie wzmocnić swoją pozycję na rynku i nawiązać silniejsze relacje z klientami, co przynosi korzyści obu stronom. Indeks czytelności FOG na poziomie 17 zapewnia, że takie teksty, mimo swojej złożoności, są odpowiednio przystępne i angażujące dla szerokiego grona odbiorców.
