Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Szkoła memów. W stronę dydaktyki ewolucyjnej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Co sprawia, że uczniowie tracą koncentrację? Czy dziewczynki przyswajają wiedzę szybciej? Jak przebiega proces zapamiętywania? Czy rówieśnicy są kluczowi dla rozwoju dzieci? Dlaczego aktor zdobywa wpływ jako autorytet, podczas gdy nauczyciel nie zawsze go osiąga? Marek Kaczmarzyk w swojej najnowszej książce bada, jak memy — uznawane za kulturowe odpowiedniki genów, takie jak idee, melodie, plotki, teorie naukowe czy elementy programu nauczania — przenikają do naszych umysłów i wpływają na proces uczenia się oraz rozwój dzieci.
Kaczmarzyk podkreśla, że nasza historia pokazuje ogromny potencjał, którego do tej pory nie zdołaliśmy w pełni wykorzystać. Problemy pojawiają się, kiedy rutynowe sposoby myślenia, zakorzenione w tradycjach i przyzwyczajeniach, przekształcają się w utarte ścieżki, które przemierzamy z taką prędkością, iż umykają nam szczegóły. Zmiana perspektywy może umożliwić nam dostrzeżenie nowych możliwości; chociaż nie zmienia samej rzeczywistości, daje szansę na nowoczesne podejście do starych wyzwań.
Ta książka otworzy przed Tobą nowe spojrzenie na kwestie edukacyjne i proces uczenia się, zachęcając do odkrycia innych perspektyw i strategii.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Co sprawia, że uczniowie tracą koncentrację? Czy dziewczynki przyswajają wiedzę szybciej? Jak przebiega proces zapamiętywania? Czy rówieśnicy są kluczowi dla rozwoju dzieci? Dlaczego aktor zdobywa wpływ jako autorytet, podczas gdy nauczyciel nie zawsze go osiąga? Marek Kaczmarzyk w swojej najnowszej książce bada, jak memy — uznawane za kulturowe odpowiedniki genów, takie jak idee, melodie, plotki, teorie naukowe czy elementy programu nauczania — przenikają do naszych umysłów i wpływają na proces uczenia się oraz rozwój dzieci.
Kaczmarzyk podkreśla, że nasza historia pokazuje ogromny potencjał, którego do tej pory nie zdołaliśmy w pełni wykorzystać. Problemy pojawiają się, kiedy rutynowe sposoby myślenia, zakorzenione w tradycjach i przyzwyczajeniach, przekształcają się w utarte ścieżki, które przemierzamy z taką prędkością, iż umykają nam szczegóły. Zmiana perspektywy może umożliwić nam dostrzeżenie nowych możliwości; chociaż nie zmienia samej rzeczywistości, daje szansę na nowoczesne podejście do starych wyzwań.
Ta książka otworzy przed Tobą nowe spojrzenie na kwestie edukacyjne i proces uczenia się, zachęcając do odkrycia innych perspektyw i strategii.
