Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Szkice o (nie)oryginalności. Konteksty...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Szkice o (nie)oryginalności" zagłębia się w temat oryginalności w sztuce, analizując jej miejsce i znaczenie w różnych kontekstach. Oryginalność, będąca kluczowym pojęciem w teorii i praktyce artystycznej, szczególnie od czasów modernizmu, odgrywa rolę w definiowaniu nowoczesności, innowacyjności i wyjątkowości dzieła sztuki. Choć pojęcie to ma długą historię pozytywnych skojarzeń, jego związek ze sztuką nie zawsze był jednoznaczny ani bezproblemowy, co jest szczególnie widoczne, gdy zastanawiamy się nad pojęciem oryginału.
W książce autorzy badają tę historyczną niejednoznaczność oryginalności, analizując, w jaki sposób była ona redefiniowana na przestrzeni lat i jaki wpływ miały na to przemiany społeczne i kulturowe. Poruszają także kwestie zmiennych kryteriów oceny sztuki, które mogą być subiektywne i zależne od kontekstu, a także zagadnienia związane z współczesnymi praktykami artystycznymi, takimi jak interaktywność czy korzystanie z różnych mediów, które kwestionują tradycyjne sposoby interpretacji i klasyfikacji sztuki.
Ta publikacja jest skierowana do czytelników zainteresowanych teorią i historią sztuki, w tym akademików, artystów, krytyków i studentów kierunków artystycznych, ale również do szerszej publiczności zainteresowanej współczesną kulturą artystyczną.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Szkice o (nie)oryginalności" zagłębia się w temat oryginalności w sztuce, analizując jej miejsce i znaczenie w różnych kontekstach. Oryginalność, będąca kluczowym pojęciem w teorii i praktyce artystycznej, szczególnie od czasów modernizmu, odgrywa rolę w definiowaniu nowoczesności, innowacyjności i wyjątkowości dzieła sztuki. Choć pojęcie to ma długą historię pozytywnych skojarzeń, jego związek ze sztuką nie zawsze był jednoznaczny ani bezproblemowy, co jest szczególnie widoczne, gdy zastanawiamy się nad pojęciem oryginału.
W książce autorzy badają tę historyczną niejednoznaczność oryginalności, analizując, w jaki sposób była ona redefiniowana na przestrzeni lat i jaki wpływ miały na to przemiany społeczne i kulturowe. Poruszają także kwestie zmiennych kryteriów oceny sztuki, które mogą być subiektywne i zależne od kontekstu, a także zagadnienia związane z współczesnymi praktykami artystycznymi, takimi jak interaktywność czy korzystanie z różnych mediów, które kwestionują tradycyjne sposoby interpretacji i klasyfikacji sztuki.
Ta publikacja jest skierowana do czytelników zainteresowanych teorią i historią sztuki, w tym akademików, artystów, krytyków i studentów kierunków artystycznych, ale również do szerszej publiczności zainteresowanej współczesną kulturą artystyczną.
