Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Synergistic Application of Metaphorical and...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Niniejsza monografia podejmuje temat analizy metafory i humoru występujących razem w reklamie prasowej, zarówno w kontekście języka polskiego, jak i angielskiego. Autorka zwraca uwagę na podobieństwa w konstruowaniu i postrzeganiu humoru oraz metafory, które łączy z teorią integracji pojęciowej. Zebrany materiał reklamowy umożliwia zbadanie, jak te dwa zjawiska działają synergicznie. Dodatkowo, praca obejmuje badania nad opiniami respondentów dotyczącymi atrakcyjności i humorystycznego wymiaru wybranych reklam. Wyniki te pomagają zrozumieć, jak uczestnicy badania pojmują mechanizmy humoru i metafory w reklamie, co pozwala wskazać podobieństwa i różnice między przykładami z różnych grup językowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Niniejsza monografia podejmuje temat analizy metafory i humoru występujących razem w reklamie prasowej, zarówno w kontekście języka polskiego, jak i angielskiego. Autorka zwraca uwagę na podobieństwa w konstruowaniu i postrzeganiu humoru oraz metafory, które łączy z teorią integracji pojęciowej. Zebrany materiał reklamowy umożliwia zbadanie, jak te dwa zjawiska działają synergicznie. Dodatkowo, praca obejmuje badania nad opiniami respondentów dotyczącymi atrakcyjności i humorystycznego wymiaru wybranych reklam. Wyniki te pomagają zrozumieć, jak uczestnicy badania pojmują mechanizmy humoru i metafory w reklamie, co pozwala wskazać podobieństwa i różnice między przykładami z różnych grup językowych.
