Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Świadomy biznes. Jak budować wartość poprzez wartości
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Aby osiągnąć sukces w biznesie, kluczowe jest nawiązywanie współpracy opartej na wzajemnym szacunku i zrozumieniu ludzkiej natury. Ta książka przedstawia istotne zasady oraz umiejętności, które mają zastosowanie zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym, tworząc harmonijną i satysfakcjonującą całość.
Zawarte w niej porady pomogą ci rozwijać potencjał ludzki i budować organizację, która jest świadomą społecznością, zjednoczoną wspólnym systemem wartości oraz wspólnym celem. Cel ten wykracza poza indywidualne możliwości i jednoczy ludzi we wspólnym działaniu. Opisane są koncepcje tworzenia organizacji opartych na autentycznym przywództwie, które są zdolne do rozwoju i wprowadzania innowacyjnych modeli działania, takich jak turkusowe organizacje Frederica Laloux.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Aby osiągnąć sukces w biznesie, kluczowe jest nawiązywanie współpracy opartej na wzajemnym szacunku i zrozumieniu ludzkiej natury. Ta książka przedstawia istotne zasady oraz umiejętności, które mają zastosowanie zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym, tworząc harmonijną i satysfakcjonującą całość.
Zawarte w niej porady pomogą ci rozwijać potencjał ludzki i budować organizację, która jest świadomą społecznością, zjednoczoną wspólnym systemem wartości oraz wspólnym celem. Cel ten wykracza poza indywidualne możliwości i jednoczy ludzi we wspólnym działaniu. Opisane są koncepcje tworzenia organizacji opartych na autentycznym przywództwie, które są zdolne do rozwoju i wprowadzania innowacyjnych modeli działania, takich jak turkusowe organizacje Frederica Laloux.
