Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Studenci ukraińscy wobec swojej przyszłości - perspektywa stanu wojennego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka autorstwa Mariji Czepil i Ewy Sarzyńskiej-Mazurek, profesorek z Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, stanowi istotne opracowanie dotyczące przyszłości ukraińskich studentów w kontekście stanu wojennego. W kontekście rosnącej ilości literatury poświęconej rosyjskiej agresji na Ukrainę i jej społecznych konsekwencjach, praca ta wyróżnia się poprzez pedagogiczne podejście. Autorki skupiają się na nadziejach i planach młodych ludzi studiujących na Ukrainie Zachodniej, uwzględniając takie uczelnie jak Uniwersytet Narodowy im. Iwana Franki we Lwowie, Przykarpacki Uniwersytet Narodowy im. Wasyla Stefanyka w Iwano-Frankiwsku, Tarnopolski Narodowy Uniwersytet Pedagogiczny im. Wołodymyra Hnatiuka w Tarnopolu, Państwowy Uniwersytet Pedagogiczny im. Iwana Franki w Drohobyczu, Akademię Humanistyczno-Pedagogiczną w Chmielnickim oraz Narodowy Uniwersytet Medyczny im. I.J. Horbaczewskiego w Tarnopolu. Należy zaznaczyć, że współpraca polsko-ukraińska autorek przyczyniła się znacząco do stworzenia złożonego i wielowymiarowego obrazu życia ukraińskiej młodzieży w czasie konfliktu. Dzięki tej współpracy udało się przedstawić problem zarówno z punktu widzenia osób z zewnątrz, jak i wewnętrznych obserwatorów, tworząc tym samym unikatowy raport z badań.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka autorstwa Mariji Czepil i Ewy Sarzyńskiej-Mazurek, profesorek z Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, stanowi istotne opracowanie dotyczące przyszłości ukraińskich studentów w kontekście stanu wojennego. W kontekście rosnącej ilości literatury poświęconej rosyjskiej agresji na Ukrainę i jej społecznych konsekwencjach, praca ta wyróżnia się poprzez pedagogiczne podejście. Autorki skupiają się na nadziejach i planach młodych ludzi studiujących na Ukrainie Zachodniej, uwzględniając takie uczelnie jak Uniwersytet Narodowy im. Iwana Franki we Lwowie, Przykarpacki Uniwersytet Narodowy im. Wasyla Stefanyka w Iwano-Frankiwsku, Tarnopolski Narodowy Uniwersytet Pedagogiczny im. Wołodymyra Hnatiuka w Tarnopolu, Państwowy Uniwersytet Pedagogiczny im. Iwana Franki w Drohobyczu, Akademię Humanistyczno-Pedagogiczną w Chmielnickim oraz Narodowy Uniwersytet Medyczny im. I.J. Horbaczewskiego w Tarnopolu. Należy zaznaczyć, że współpraca polsko-ukraińska autorek przyczyniła się znacząco do stworzenia złożonego i wielowymiarowego obrazu życia ukraińskiej młodzieży w czasie konfliktu. Dzięki tej współpracy udało się przedstawić problem zarówno z punktu widzenia osób z zewnątrz, jak i wewnętrznych obserwatorów, tworząc tym samym unikatowy raport z badań.
