Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Struktura pojęć afektywnych u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Niniejsza książka stanowi istotne źródło informacji dla zgłębiania kwestii związanych z rozwojem umysłowym dzieci. Jako jedyna w polskiej literaturze naukowej przedstawia normy rozwojowe dotyczące pojęć, oferując świeże spojrzenie na badanie umysłów dzieci.
W publikacji zawarto szczegółowe i przemyślane analizy dotyczące rozwoju kompetencji emocjonalnych w okresie przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym. Jest to niewątpliwie znaczące osiągnięcie badawcze autorek, które wypełnia istniejącą lukę w polskich analizach nad rozwojem umysłowym dzieci.
Pozyskana wiedza stanowi solidne podstawy, które mogą być wykorzystywane do modelowania typowych zachowań dzieci, a także do diagnozowania i opracowywania terapii w kontekście różnych zaburzeń, takich jak autyzm, padaczka, niepełnosprawność intelektualna czy głuchota.
Te cenne obserwacje i wnioski były przedmiotem pozytywnej recenzji przygotowanej przez prof. dra hab. Stanisława Grabiasa.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Niniejsza książka stanowi istotne źródło informacji dla zgłębiania kwestii związanych z rozwojem umysłowym dzieci. Jako jedyna w polskiej literaturze naukowej przedstawia normy rozwojowe dotyczące pojęć, oferując świeże spojrzenie na badanie umysłów dzieci.
W publikacji zawarto szczegółowe i przemyślane analizy dotyczące rozwoju kompetencji emocjonalnych w okresie przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym. Jest to niewątpliwie znaczące osiągnięcie badawcze autorek, które wypełnia istniejącą lukę w polskich analizach nad rozwojem umysłowym dzieci.
Pozyskana wiedza stanowi solidne podstawy, które mogą być wykorzystywane do modelowania typowych zachowań dzieci, a także do diagnozowania i opracowywania terapii w kontekście różnych zaburzeń, takich jak autyzm, padaczka, niepełnosprawność intelektualna czy głuchota.
Te cenne obserwacje i wnioski były przedmiotem pozytywnej recenzji przygotowanej przez prof. dra hab. Stanisława Grabiasa.
