Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Strategie zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dynamicznie rozwijającej się gospodarce światowej coraz częściej obserwujemy firmy poszerzające swoją działalność poza granice rodzimych rynków. Książka przedstawia szczegółowe omówienie zagadnień związanych z międzynarodową ekspansją przedsiębiorstw, dostarczając przejrzystego wprowadzenia do metod podejmowania strategicznych decyzji dotyczących tego procesu. Autor skupia się na analizie przyczyn, motywacji, strategii oraz form, które przedsiębiorstwa mogą przyjąć podczas rozszerzania działalności za granicą. Dodatkowo wnikliwie przedstawione są metody wyboru odpowiedniej formy zagranicznej ekspansji, modele procesu internacjonalizacji oraz prognozy dotyczące możliwości polskich firm w tym zakresie. Książka ta adresowana jest do studentów nauk ekonomicznych, zarządzania, marketingu oraz stosunków międzynarodowych w różnych typach szkół wyższych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dynamicznie rozwijającej się gospodarce światowej coraz częściej obserwujemy firmy poszerzające swoją działalność poza granice rodzimych rynków. Książka przedstawia szczegółowe omówienie zagadnień związanych z międzynarodową ekspansją przedsiębiorstw, dostarczając przejrzystego wprowadzenia do metod podejmowania strategicznych decyzji dotyczących tego procesu. Autor skupia się na analizie przyczyn, motywacji, strategii oraz form, które przedsiębiorstwa mogą przyjąć podczas rozszerzania działalności za granicą. Dodatkowo wnikliwie przedstawione są metody wyboru odpowiedniej formy zagranicznej ekspansji, modele procesu internacjonalizacji oraz prognozy dotyczące możliwości polskich firm w tym zakresie. Książka ta adresowana jest do studentów nauk ekonomicznych, zarządzania, marketingu oraz stosunków międzynarodowych w różnych typach szkół wyższych.
