Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Strategie marketingowe
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Analiza różnych strategii marketingowych oraz ich dobór, jak i proces ich tworzenia, są zagadnieniami, które obejmują szerokie spektrum zjawisk i decyzji. Marketing to dziedzina niezwykle złożona, wymagająca elastyczności w pozyskiwaniu informacji i podejmowaniu decyzji w obliczu wielu dostępnych możliwości, jakie oferuje stale zmieniający się rynek. W tej książce autorzy skupiają się na kluczowych aspektach wiedzy dotyczących podstawowych strategi marketingowych oraz sposobach ich opracowywania. Omówione strategie podkreślają wszechstronność marketingu jako fundament działalności przedsiębiorstw na rynku. Publikacja jest przeznaczona dla studentów kierunków takich jak marketing, zarządzanie i komunikacja, jak również dla menedżerów i praktyków biznesowych odpowiedzialnych za działania marketingowe w swoich organizacjach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Analiza różnych strategii marketingowych oraz ich dobór, jak i proces ich tworzenia, są zagadnieniami, które obejmują szerokie spektrum zjawisk i decyzji. Marketing to dziedzina niezwykle złożona, wymagająca elastyczności w pozyskiwaniu informacji i podejmowaniu decyzji w obliczu wielu dostępnych możliwości, jakie oferuje stale zmieniający się rynek. W tej książce autorzy skupiają się na kluczowych aspektach wiedzy dotyczących podstawowych strategi marketingowych oraz sposobach ich opracowywania. Omówione strategie podkreślają wszechstronność marketingu jako fundament działalności przedsiębiorstw na rynku. Publikacja jest przeznaczona dla studentów kierunków takich jak marketing, zarządzanie i komunikacja, jak również dla menedżerów i praktyków biznesowych odpowiedzialnych za działania marketingowe w swoich organizacjach.
