Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Strategiczne zarządzanie marką w polityce...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Konsumenci polityczni coraz częściej poszukują nowych doznań emocjonalnych oraz pragną przejrzystości w komunikacji politycznej i realizacji wyborczych obietnic. Dotychczasowe metody marketingu politycznego stają się mniej skuteczne w obliczu rosnących oczekiwań co do uczciwości, również ze strony politycznych marek. Obecne zmiany w globalnej kulturze prowadzą do przemian w kulturze politycznej, gdzie tradycyjna westernizacja ustępuje miejsca brandyzacji. Książka ta bada temat, który zyskał na znaczeniu zarówno w świecie biznesu, jak i polityki w ostatnich dekadach. Mimo że temat marki był już szeroko omawiany, Bartolomeo Rafael Bialas przedstawia nowatorską perspektywę, łącząc aspekty brandingu z psychologią, antropologią konsumpcyjną i polityką. Autor bada wspólne podstawy i mechanizmy tych wydawałoby się odrębnych dziedzin, stosując porównania i ukazując analogie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Konsumenci polityczni coraz częściej poszukują nowych doznań emocjonalnych oraz pragną przejrzystości w komunikacji politycznej i realizacji wyborczych obietnic. Dotychczasowe metody marketingu politycznego stają się mniej skuteczne w obliczu rosnących oczekiwań co do uczciwości, również ze strony politycznych marek. Obecne zmiany w globalnej kulturze prowadzą do przemian w kulturze politycznej, gdzie tradycyjna westernizacja ustępuje miejsca brandyzacji. Książka ta bada temat, który zyskał na znaczeniu zarówno w świecie biznesu, jak i polityki w ostatnich dekadach. Mimo że temat marki był już szeroko omawiany, Bartolomeo Rafael Bialas przedstawia nowatorską perspektywę, łącząc aspekty brandingu z psychologią, antropologią konsumpcyjną i polityką. Autor bada wspólne podstawy i mechanizmy tych wydawałoby się odrębnych dziedzin, stosując porównania i ukazując analogie.
