Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Społeczne skutki zmiany oświatowej w Polsce
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zaletą tego tomu jest wielowymiarowe podejście do prezentowanych artykułów. Autorzy nie ograniczają się jedynie do analizowania danych z badań sondażowych, chociaż te również uwzględniają. Przedstawiają zróżnicowany materiał, który ukazuje szkołę, nauczycieli i uczniów z różnych punktów widzenia. Co istotne, wykorzystują wiele teoretycznych perspektyw, takich jak mechanizmy zmiany społecznej, reprezentacje społeczne, socjologia organizacji i zawodów, a także podejścia systemowe, instytucjonalne i aktywistyczne. Analizy te są wykonywane z uwzględnieniem szerokiego kontekstu społecznego. W obszarze metodologicznym kładzie się nacisk na wykorzystanie danych jakościowych oraz zrozumienie sposobu myślenia osób badanych i ich interpretacji interesujących autorów zjawisk. Całość projektu ilustruje skuteczne zastosowanie triangulacji technik badawczych oraz wykorzystanie różnorodnych źródeł i zasobów danych. Jak podkreśla w swojej recenzji prof. dr hab. Lesław Haber, jest to inspirujący przykład integracji wiedzy w jednym projekcie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zaletą tego tomu jest wielowymiarowe podejście do prezentowanych artykułów. Autorzy nie ograniczają się jedynie do analizowania danych z badań sondażowych, chociaż te również uwzględniają. Przedstawiają zróżnicowany materiał, który ukazuje szkołę, nauczycieli i uczniów z różnych punktów widzenia. Co istotne, wykorzystują wiele teoretycznych perspektyw, takich jak mechanizmy zmiany społecznej, reprezentacje społeczne, socjologia organizacji i zawodów, a także podejścia systemowe, instytucjonalne i aktywistyczne. Analizy te są wykonywane z uwzględnieniem szerokiego kontekstu społecznego. W obszarze metodologicznym kładzie się nacisk na wykorzystanie danych jakościowych oraz zrozumienie sposobu myślenia osób badanych i ich interpretacji interesujących autorów zjawisk. Całość projektu ilustruje skuteczne zastosowanie triangulacji technik badawczych oraz wykorzystanie różnorodnych źródeł i zasobów danych. Jak podkreśla w swojej recenzji prof. dr hab. Lesław Haber, jest to inspirujący przykład integracji wiedzy w jednym projekcie.
