Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Śpiew jako wartość osobowa dziecka T.1
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka jest pedagogiczną monografią, złożoną z dwóch głównych części, obejmujących osiem rozdziałów. Pierwsza część teoretyczna składa się z trzech rozdziałów, natomiast pięć kolejnych skupia się na wynikach badań empirycznych, od ich podstaw metodologicznych po analizę i wnioski z przeprowadzonych badań. Autorka koncentruje się na zagadnieniu śpiewu i kształtowania głosu dziecka w kontekście wartości osobowych. W teoretycznej części pracy, autorka odnosi się do wcześniejszych badań nad głosem dziecięcym oraz wykorzystuje materiały z mniej znanej literatury polskiej i zagranicznej. Ten aspekt dodaje pracy wymiar historyczny i pokazuje głęboką analizę teoretyczną problemu. Opinie badaczy przytaczane w pracy są oceniane i poddawane analizie porównawczej, co ujawnia zarówno stałe, jak i zmienne elementy w podejściach do rozwoju wokalnego dzieci.
Autorka weryfikuje nową metodę nauczania śpiewu, zwaną metodą heurystyczną, oraz omawia przygotowanie studentów do ról nauczycielskich w kontekście wartości i ich oceny. Praca zwraca również uwagę na zadania uczelni artystycznych w promowaniu twórczych postaw wśród studentów. W części drugiej książki zaprezentowane zostają wyniki badań diagnostycznych i komparatystycznych dzieci i studentów.
Proponowana metoda, oparta na procesach twórczych, jest skierowana głównie do uczniów klas I-III, lecz jej elementy mogą być stosowane również przez rodziców i opiekunów, na zajęciach umuzykalniających i rytmiki w przedszkolach, w placówkach edukacyjnych oraz w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi. Studenci edukacji muzycznej, zintegrowanego nauczania, wychowania przedszkolnego, pedagodzy specjalni oraz wychowawcy ośrodków dla dzieci niepełnosprawnych powinni zapoznać się z założeniami tej metody oraz jej skutecznością w procesie dydaktyczno-wychowawczym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka jest pedagogiczną monografią, złożoną z dwóch głównych części, obejmujących osiem rozdziałów. Pierwsza część teoretyczna składa się z trzech rozdziałów, natomiast pięć kolejnych skupia się na wynikach badań empirycznych, od ich podstaw metodologicznych po analizę i wnioski z przeprowadzonych badań. Autorka koncentruje się na zagadnieniu śpiewu i kształtowania głosu dziecka w kontekście wartości osobowych. W teoretycznej części pracy, autorka odnosi się do wcześniejszych badań nad głosem dziecięcym oraz wykorzystuje materiały z mniej znanej literatury polskiej i zagranicznej. Ten aspekt dodaje pracy wymiar historyczny i pokazuje głęboką analizę teoretyczną problemu. Opinie badaczy przytaczane w pracy są oceniane i poddawane analizie porównawczej, co ujawnia zarówno stałe, jak i zmienne elementy w podejściach do rozwoju wokalnego dzieci.
Autorka weryfikuje nową metodę nauczania śpiewu, zwaną metodą heurystyczną, oraz omawia przygotowanie studentów do ról nauczycielskich w kontekście wartości i ich oceny. Praca zwraca również uwagę na zadania uczelni artystycznych w promowaniu twórczych postaw wśród studentów. W części drugiej książki zaprezentowane zostają wyniki badań diagnostycznych i komparatystycznych dzieci i studentów.
Proponowana metoda, oparta na procesach twórczych, jest skierowana głównie do uczniów klas I-III, lecz jej elementy mogą być stosowane również przez rodziców i opiekunów, na zajęciach umuzykalniających i rytmiki w przedszkolach, w placówkach edukacyjnych oraz w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi. Studenci edukacji muzycznej, zintegrowanego nauczania, wychowania przedszkolnego, pedagodzy specjalni oraz wychowawcy ośrodków dla dzieci niepełnosprawnych powinni zapoznać się z założeniami tej metody oraz jej skutecznością w procesie dydaktyczno-wychowawczym.
