Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Specyfika kształcenia osób dorosłych w przestrzeni akademickiej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia przygotowana przez trzech doświadczonych nauczycieli akademickich, którzy jednocześnie są praktykami w swojej dziedzinie, skupia się na postawach, doświadczeniach i interakcjach kształtujących akademicką rzeczywistość. Składa się ona z trzech części, z których każda poświęcona jest innym zagadnieniom związanym z edukacją wyższą.
Pierwszy rozdział wprowadza czytelnika w tematykę edukacji dorosłych, opisując jej specyfikę, procesy i modele uczenia, a także problemy, które mogą wystąpić w kontekście kształcenia osób dorosłych. Autorzy przedstawiają również rolę nauczyciela akademickiego i zasady skutecznego nauczania, a także metody aktywizujące, które mogą urozmaicić dydaktykę na uczelniach.
Druga część monografii analizuje wyzwania, przed jakimi stoją osoby z niepełnosprawnościami w procesie edukacji. Skupia się na przestrzeganiu ich praw na uczelniach oraz oferuje analizę statystyczną, która ma na celu wskazanie dróg rozwoju w przyszłości.
W ostatnim rozdziale książka zagłębia się w kwestie związane ze stresem i wypaleniem zawodowym, bada kondycję psychiczną pracowników akademickich oraz studentów. Autorzy przedstawiają propozycje działań mających na celu poprawę dobrostanu psychicznego tych grup.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia przygotowana przez trzech doświadczonych nauczycieli akademickich, którzy jednocześnie są praktykami w swojej dziedzinie, skupia się na postawach, doświadczeniach i interakcjach kształtujących akademicką rzeczywistość. Składa się ona z trzech części, z których każda poświęcona jest innym zagadnieniom związanym z edukacją wyższą.
Pierwszy rozdział wprowadza czytelnika w tematykę edukacji dorosłych, opisując jej specyfikę, procesy i modele uczenia, a także problemy, które mogą wystąpić w kontekście kształcenia osób dorosłych. Autorzy przedstawiają również rolę nauczyciela akademickiego i zasady skutecznego nauczania, a także metody aktywizujące, które mogą urozmaicić dydaktykę na uczelniach.
Druga część monografii analizuje wyzwania, przed jakimi stoją osoby z niepełnosprawnościami w procesie edukacji. Skupia się na przestrzeganiu ich praw na uczelniach oraz oferuje analizę statystyczną, która ma na celu wskazanie dróg rozwoju w przyszłości.
W ostatnim rozdziale książka zagłębia się w kwestie związane ze stresem i wypaleniem zawodowym, bada kondycję psychiczną pracowników akademickich oraz studentów. Autorzy przedstawiają propozycje działań mających na celu poprawę dobrostanu psychicznego tych grup.
