Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Sokoli wzrok
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zbiór ćwiczeń został stworzony z myślą o dzieciach z młodszych klas szkoły podstawowej, które zmagają się z zaburzeniami percepcji wzrokowej. Publikacja ta oferuje różnorodne ćwiczenia, podzielone na sześć kategorii, których celem jest rozwój umiejętności rozpoznawania kształtów, organizacji elementów oraz identyfikacji różnic i podobieństw. Książka skupia się również na koordynacji wzrokowo-ruchowej, grafomotoryce, koncentracji, analizie i syntezie wzrokowej oraz na lepszym rozumieniu orientacji przestrzennej. Dzieci mają także okazję zgłębić pojęcia związane z symetrią, osiami oraz zyskać praktyczne umiejętności posługiwania się linijką.
Ćwiczenia charakteryzują się różnym poziomem trudności, co pozwala terapeutom na dostosowanie ich do indywidualnych potrzeb i możliwości percepcyjnych każdego ucznia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zbiór ćwiczeń został stworzony z myślą o dzieciach z młodszych klas szkoły podstawowej, które zmagają się z zaburzeniami percepcji wzrokowej. Publikacja ta oferuje różnorodne ćwiczenia, podzielone na sześć kategorii, których celem jest rozwój umiejętności rozpoznawania kształtów, organizacji elementów oraz identyfikacji różnic i podobieństw. Książka skupia się również na koordynacji wzrokowo-ruchowej, grafomotoryce, koncentracji, analizie i syntezie wzrokowej oraz na lepszym rozumieniu orientacji przestrzennej. Dzieci mają także okazję zgłębić pojęcia związane z symetrią, osiami oraz zyskać praktyczne umiejętności posługiwania się linijką.
Ćwiczenia charakteryzują się różnym poziomem trudności, co pozwala terapeutom na dostosowanie ich do indywidualnych potrzeb i możliwości percepcyjnych każdego ucznia.
