Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Socio-Cultural and Linguistic Aspects of Roma...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stanowi pierwszą od dwóch dekad europejską próbę zgłębienia zagadnień związanych z edukacją dzieci romskich na poziomie przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Publikacja podzielona jest na trzy główne segmenty: historię edukacji romskiej, psycholingwistykę romską oraz edukację dotyczącą Holokaustu Romów.
W początkowej części autor skupia się na ewolucji edukacji romskiej w ciągu ostatnich 20 lat w Europie, przybliżając perspektywy dotyczące tej kwestii oraz rozwój roli romskich mediatorów w szkole. Omawia także proces implementacji nauczania języka romskiego w Bułgarii. Druga część koncentruje się na zagadnieniach związanych z przyswajaniem języka przez dzieci romskie, w tym na wyzwaniach, jakie stawia przed nimi nauka drugiego języka. Ostatnia część przybliża tematykę edukacji na temat Holokaustu Romów, ukazując ją jako integralny element historycznego kształcenia romskich dzieci.
Społeczno-kulturowe oraz językowe aspekty są kluczowe w procesie edukacji dzieci romskich. Dzięki nowatorskim podejściom prezentowanym w książce, stanowi ona cenne źródło wiedzy dla studentów specjalizujących się w edukacji międzykulturowej, psychologii edukacyjnej oraz pracy społecznej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stanowi pierwszą od dwóch dekad europejską próbę zgłębienia zagadnień związanych z edukacją dzieci romskich na poziomie przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Publikacja podzielona jest na trzy główne segmenty: historię edukacji romskiej, psycholingwistykę romską oraz edukację dotyczącą Holokaustu Romów.
W początkowej części autor skupia się na ewolucji edukacji romskiej w ciągu ostatnich 20 lat w Europie, przybliżając perspektywy dotyczące tej kwestii oraz rozwój roli romskich mediatorów w szkole. Omawia także proces implementacji nauczania języka romskiego w Bułgarii. Druga część koncentruje się na zagadnieniach związanych z przyswajaniem języka przez dzieci romskie, w tym na wyzwaniach, jakie stawia przed nimi nauka drugiego języka. Ostatnia część przybliża tematykę edukacji na temat Holokaustu Romów, ukazując ją jako integralny element historycznego kształcenia romskich dzieci.
Społeczno-kulturowe oraz językowe aspekty są kluczowe w procesie edukacji dzieci romskich. Dzięki nowatorskim podejściom prezentowanym w książce, stanowi ona cenne źródło wiedzy dla studentów specjalizujących się w edukacji międzykulturowej, psychologii edukacyjnej oraz pracy społecznej.
