Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Słownictwo pism Stefana Żeromskiego. Rodzina. Tom 17
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jakość oraz efektywność nauczania w polskim systemie edukacyjnym odgrywają coraz istotniejszą rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej wśród szybko zmieniających się warunków społeczno-gospodarczych. Przemiany takie jak rozwój społeczeństwa informacyjnego, globalizacja oraz zmiany demograficzne wymagają, aby szeroko pojęte nauczanie dostosowywało się do wyzwań współczesności. Publikacja ta zakłada, że możliwe jest zarówno opisanie, jak i zmierzenie zjawisk oraz struktur edukacyjnych. Opracowanie to koncentruje się na projakościowym podejściu do funkcjonowania polskich szkół i uczelni, uwzględniając dynamiczne zmiany w metodyce kształcenia, rozwój technologiczny, modele organizacyjne i funkcjonalne oraz zmieniające się oczekiwania społeczne wobec edukacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
96.24 zł
nowa

- nowa książka
Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy
jak nowa
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 4
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 4 szt.
Jakość oraz efektywność nauczania w polskim systemie edukacyjnym odgrywają coraz istotniejszą rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej wśród szybko zmieniających się warunków społeczno-gospodarczych. Przemiany takie jak rozwój społeczeństwa informacyjnego, globalizacja oraz zmiany demograficzne wymagają, aby szeroko pojęte nauczanie dostosowywało się do wyzwań współczesności. Publikacja ta zakłada, że możliwe jest zarówno opisanie, jak i zmierzenie zjawisk oraz struktur edukacyjnych. Opracowanie to koncentruje się na projakościowym podejściu do funkcjonowania polskich szkół i uczelni, uwzględniając dynamiczne zmiany w metodyce kształcenia, rozwój technologiczny, modele organizacyjne i funkcjonalne oraz zmieniające się oczekiwania społeczne wobec edukacji.