Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ślady wdzięczności
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesna introspekcja nad sposobem doświadczania kultury, szczególnie w kontekście literatury dokumentu osobistego z XX wieku, stanowi punkt wyjścia dla pogłębionych analiz teoretycznych dotyczących kultury relacyjnej oraz wyzwań, jakie stawia przed edukacją kulturalną. Autorka, opierając się na założeniach nowoczesnej humanistyki, bada możliwe zastosowania praktyczne wynikające z tych analiz, definiując nowe ścieżki w edukacji kulturalnej i możliwości jej użycia w rozwoju osobistym i procesie kształtowania kultury. W proponowanym podejściu do edukacji kulturalnej pojawia się idea kształtowania umiejętności wyrażania wdzięczności, gdzie literatura może odegrać istotną rolę formacyjną.
Publikacja zawiera także szczegółową analizę dialogicznych interakcji między redaktorami wpływowymi w polskiej kulturze, takimi jak Jerzy Giedroyc, Józef Sadzik, Jerzy Turowicz, Zygmunt Mycielski i Barbara Toruńczyk. Ci profesjonaliści, działając na rzecz kultury, przedkładali środowiskową wspólnotę ponad rynkową konkurencję czy polityczne różnice. Dodatkowym elementem badawczym są dialogiczne rekonstrukcje oparte na twórczej wymianie listów między postaciami takimi jak Thomas Merton i Czesław Miłosz, Józef Czapski i Zygmunt Mycielski, Józef Czapski i Janusz Marciniak oraz Josif Brodski i Czesław Miłosz. Te korespondencje uwypuklają wartość relacji w twórczości oraz podkreślają znaczenie wdzięczności jako fundamentalnego elementu kultury relacyjnej, wpływającym na projektowanie edukacyjnych ram kulturowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Współczesna introspekcja nad sposobem doświadczania kultury, szczególnie w kontekście literatury dokumentu osobistego z XX wieku, stanowi punkt wyjścia dla pogłębionych analiz teoretycznych dotyczących kultury relacyjnej oraz wyzwań, jakie stawia przed edukacją kulturalną. Autorka, opierając się na założeniach nowoczesnej humanistyki, bada możliwe zastosowania praktyczne wynikające z tych analiz, definiując nowe ścieżki w edukacji kulturalnej i możliwości jej użycia w rozwoju osobistym i procesie kształtowania kultury. W proponowanym podejściu do edukacji kulturalnej pojawia się idea kształtowania umiejętności wyrażania wdzięczności, gdzie literatura może odegrać istotną rolę formacyjną.
Publikacja zawiera także szczegółową analizę dialogicznych interakcji między redaktorami wpływowymi w polskiej kulturze, takimi jak Jerzy Giedroyc, Józef Sadzik, Jerzy Turowicz, Zygmunt Mycielski i Barbara Toruńczyk. Ci profesjonaliści, działając na rzecz kultury, przedkładali środowiskową wspólnotę ponad rynkową konkurencję czy polityczne różnice. Dodatkowym elementem badawczym są dialogiczne rekonstrukcje oparte na twórczej wymianie listów między postaciami takimi jak Thomas Merton i Czesław Miłosz, Józef Czapski i Zygmunt Mycielski, Józef Czapski i Janusz Marciniak oraz Josif Brodski i Czesław Miłosz. Te korespondencje uwypuklają wartość relacji w twórczości oraz podkreślają znaczenie wdzięczności jako fundamentalnego elementu kultury relacyjnej, wpływającym na projektowanie edukacyjnych ram kulturowych.
