Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Śladami pór roku. Przewodnik dla nauczyciela
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ten przewodnik został stworzony z myślą o nauczycielach pracujących z uczniami, którzy doświadczają umiarkowanego upośledzenia intelektualnego, mają istotne ograniczenia lub zmagają się z niepełnosprawnościami sprzężonymi. Oparty na opracowaniach autorstwa Alicji Tanajewskiej, Renaty Naprawy i Doroty Kołodziejskiej, zatytułowanych "Śladami pór roku", przewodnik ten to kompleksowe wsparcie dla nauczycieli podczas pracy z zestawami kart pracy dedykowanymi dla jesieni, zimy, wiosny i lata. Głównym zadaniem tego narzędzia jest ułatwienie pedagogom monitorowania postępów swoich uczniów w ramach realizowanej podstawy programowej oraz wsparcie w tworzeniu spersonalizowanych programów edukacyjno-terapeutycznych. Przewodnik ten jest również pomocny przy dokumentowaniu przeprowadzonych zajęć w dziennikach lekcyjnych, co jest istotnym elementem w prawidłowej organizacji procesu nauczania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ten przewodnik został stworzony z myślą o nauczycielach pracujących z uczniami, którzy doświadczają umiarkowanego upośledzenia intelektualnego, mają istotne ograniczenia lub zmagają się z niepełnosprawnościami sprzężonymi. Oparty na opracowaniach autorstwa Alicji Tanajewskiej, Renaty Naprawy i Doroty Kołodziejskiej, zatytułowanych "Śladami pór roku", przewodnik ten to kompleksowe wsparcie dla nauczycieli podczas pracy z zestawami kart pracy dedykowanymi dla jesieni, zimy, wiosny i lata. Głównym zadaniem tego narzędzia jest ułatwienie pedagogom monitorowania postępów swoich uczniów w ramach realizowanej podstawy programowej oraz wsparcie w tworzeniu spersonalizowanych programów edukacyjno-terapeutycznych. Przewodnik ten jest również pomocny przy dokumentowaniu przeprowadzonych zajęć w dziennikach lekcyjnych, co jest istotnym elementem w prawidłowej organizacji procesu nauczania.
