Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Skąd przyszliśmy? Dokąd idziemy?
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ten zbiór tekstów stanowi owoc wymiany przemyśleń i analiz autorów, którzy podejmują różnorodne projekty badawcze związane z edukacją, uwzględniając jej socjologiczne, psychologiczne i filozoficzne aspekty. Znajdziemy tu konfrontację różnych podejść teoretycznych i analiz badawczych, której wyniki czasem zaskakują swoją oryginalnością lub ogólnikowością. To doskonałe ćwiczenie w rozwijaniu umiejętności dyskutowania, argumentowania oraz analizowania naukowych perspektyw z różnych dziedzin. Artykuły zawarte w tomie zostały podzielone na trzy główne tematyczne bloki: "Pedagogika i kultura – refleksje na pograniczu", "Edukacja formalna w okresie zmiany" oraz "Konteksty edukacji nieformalnej". Wierzę, że różnorodność tematyczna oraz wielość perspektyw w ukazywaniu i interpretacji treści stanie się źródłem inspiracji dla czytelników interesujących się różnymi dziedzinami nauki, nie tylko pedagogów (prof. Małgorzata Żytko).
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ten zbiór tekstów stanowi owoc wymiany przemyśleń i analiz autorów, którzy podejmują różnorodne projekty badawcze związane z edukacją, uwzględniając jej socjologiczne, psychologiczne i filozoficzne aspekty. Znajdziemy tu konfrontację różnych podejść teoretycznych i analiz badawczych, której wyniki czasem zaskakują swoją oryginalnością lub ogólnikowością. To doskonałe ćwiczenie w rozwijaniu umiejętności dyskutowania, argumentowania oraz analizowania naukowych perspektyw z różnych dziedzin. Artykuły zawarte w tomie zostały podzielone na trzy główne tematyczne bloki: "Pedagogika i kultura – refleksje na pograniczu", "Edukacja formalna w okresie zmiany" oraz "Konteksty edukacji nieformalnej". Wierzę, że różnorodność tematyczna oraz wielość perspektyw w ukazywaniu i interpretacji treści stanie się źródłem inspiracji dla czytelników interesujących się różnymi dziedzinami nauki, nie tylko pedagogów (prof. Małgorzata Żytko).
