Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Handel elektroniczny rozwija się w zawrotnym tempie, zmieniając sposób, w jaki konsumenci podejmują decyzje zakupowe - często za pośrednictwem komputera, tabletu lub smartfona. Zwiększona konkurencja w e-commerce sprawia, że przedsiębiorcy muszą wykorzystywać różnorodne kanały sprzedaży, zarówno stacjonarne, jak i online, oraz inwestować w innowacyjne strategie promocyjne, które przyciągną nowych klientów.
Ta książka powstała jako odpowiedź na potrzeby rozwijającej się branży e-commerce, kładąc nacisk na kampanie SEO jako kluczowy składnik każdej efektywnej strategii marketingowej w sieci. Oferuje ona solidne fundamenty w zakresie pozycjonowania, pomagając zrozumieć, jak przyciągnąć ruch z wyszukiwarki dzięki starannie dobranym słowom kluczowym, co przyczynia się do wzrostu popularności Twojej strony lub sklepu internetowego. Zdobyta wiedza pozwoli Ci osiągnąć wyższe wskaźniki konwersji i zrealizować wyznaczone cele biznesowe.
Po lekturze nauczysz się, jak analizować techniczne aspekty strony niezbędne do jej optymalizacji pod kątem ważnych fraz. Dowiesz się, jak przeprowadzać audyt SEO i efektywnie usuwać wykryte błędy. Książka wyjaśnia znaczenie wartościowych treści i prowadzenia bloga, wskazując na ich rolę w poprawie widoczności w Google.
Znajdziesz tutaj również omówienie kluczowych narzędzi niezbędnych dla każdego specjalisty SEO. Dowiesz się, jak znajdować słowa kluczowe, które przyciągną nowych klientów, jak przeprowadzać audyty witryn, jak optymalizować je według wymagań algorytmów Google oraz jak zdobywać wartościowe linki pozycjonujące. Nauczy Cię także analizować dane dotyczące użytkowników oraz przygotowywać raporty o efektywności prowadzonych działań SEO.
Na koniec książka wprowadza w świat najczęściej używanych narzędzi SEO, które ułatwiają analizę stron pod kątem błędów w treści, słowach kluczowych, linkowaniu oraz prowadzeniu efektywnych strategii link building. Wszystko po to, by Twoja kampania SEO była jak najbardziej skuteczna.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Handel elektroniczny rozwija się w zawrotnym tempie, zmieniając sposób, w jaki konsumenci podejmują decyzje zakupowe - często za pośrednictwem komputera, tabletu lub smartfona. Zwiększona konkurencja w e-commerce sprawia, że przedsiębiorcy muszą wykorzystywać różnorodne kanały sprzedaży, zarówno stacjonarne, jak i online, oraz inwestować w innowacyjne strategie promocyjne, które przyciągną nowych klientów.
Ta książka powstała jako odpowiedź na potrzeby rozwijającej się branży e-commerce, kładąc nacisk na kampanie SEO jako kluczowy składnik każdej efektywnej strategii marketingowej w sieci. Oferuje ona solidne fundamenty w zakresie pozycjonowania, pomagając zrozumieć, jak przyciągnąć ruch z wyszukiwarki dzięki starannie dobranym słowom kluczowym, co przyczynia się do wzrostu popularności Twojej strony lub sklepu internetowego. Zdobyta wiedza pozwoli Ci osiągnąć wyższe wskaźniki konwersji i zrealizować wyznaczone cele biznesowe.
Po lekturze nauczysz się, jak analizować techniczne aspekty strony niezbędne do jej optymalizacji pod kątem ważnych fraz. Dowiesz się, jak przeprowadzać audyt SEO i efektywnie usuwać wykryte błędy. Książka wyjaśnia znaczenie wartościowych treści i prowadzenia bloga, wskazując na ich rolę w poprawie widoczności w Google.
Znajdziesz tutaj również omówienie kluczowych narzędzi niezbędnych dla każdego specjalisty SEO. Dowiesz się, jak znajdować słowa kluczowe, które przyciągną nowych klientów, jak przeprowadzać audyty witryn, jak optymalizować je według wymagań algorytmów Google oraz jak zdobywać wartościowe linki pozycjonujące. Nauczy Cię także analizować dane dotyczące użytkowników oraz przygotowywać raporty o efektywności prowadzonych działań SEO.
Na koniec książka wprowadza w świat najczęściej używanych narzędzi SEO, które ułatwiają analizę stron pod kątem błędów w treści, słowach kluczowych, linkowaniu oraz prowadzeniu efektywnych strategii link building. Wszystko po to, by Twoja kampania SEO była jak najbardziej skuteczna.
