Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Sensoryka i motoryka w rozwoju dziecka i uczeniu się w aspekcie terapii integracji sensorycznej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta jest obszernym źródłem wiedzy na temat integracji sensorycznej, zawierającym zarówno artykuły poparte badaniami, jak i narzędzia diagnostyczne pomocne w obserwacji dzieci z trudnościami w tym obszarze. Publikacja powstała w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie tematyką integracji sensorycznej i skierowana jest do szerokiego grona odbiorców, w tym pedagogów, w tym specjalistów pracujących z osobami z niepełnosprawnościami, psychologów, terapeutów, rehabilitantów, fizjoterapeutów, logopedów, nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, a także opiekunów i rodziców.
W książce omówiono kluczowe zagadnienia związane z rozwojem motorycznym u dzieci oraz integracją sensoryczną, zwracając uwagę na zachowania uczniów, które mogą być przejawem trudności w tym zakresie. Przedstawiono również przykłady, jak te trudności manifestują się w środowisku szkolnym. Szczególną uwagę poświęcono roli dotyku w rozwoju małego dziecka, co stanowi ciekawe uzupełnienie prezentowanego materiału. Dzięki tej publikacji czytelnicy zyskają lepsze zrozumienie dla istoty integracji sensorycznej i będą mogli skuteczniej wspierać rozwój dziecka.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta jest obszernym źródłem wiedzy na temat integracji sensorycznej, zawierającym zarówno artykuły poparte badaniami, jak i narzędzia diagnostyczne pomocne w obserwacji dzieci z trudnościami w tym obszarze. Publikacja powstała w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie tematyką integracji sensorycznej i skierowana jest do szerokiego grona odbiorców, w tym pedagogów, w tym specjalistów pracujących z osobami z niepełnosprawnościami, psychologów, terapeutów, rehabilitantów, fizjoterapeutów, logopedów, nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, a także opiekunów i rodziców.
W książce omówiono kluczowe zagadnienia związane z rozwojem motorycznym u dzieci oraz integracją sensoryczną, zwracając uwagę na zachowania uczniów, które mogą być przejawem trudności w tym zakresie. Przedstawiono również przykłady, jak te trudności manifestują się w środowisku szkolnym. Szczególną uwagę poświęcono roli dotyku w rozwoju małego dziecka, co stanowi ciekawe uzupełnienie prezentowanego materiału. Dzięki tej publikacji czytelnicy zyskają lepsze zrozumienie dla istoty integracji sensorycznej i będą mogli skuteczniej wspierać rozwój dziecka.
