Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Seksualny kapitał
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesne relacje między mediami, kulturą popularną a (homo)seksualnością są złożone i wielowymiarowe. W erze cyfryzacji i zbieżności mediów, kształtowanie tożsamości seksualnej znajduje się pod wpływem szeregu dynamicznych procesów. Powszechne w literaturze przedmiotu podejście sugeruje, że seks jest zawsze atrakcyjny medialnie, a media często wspierają i odtwarzają heteronormatywne narracje tożsamościowe. Według wielu badaczy tylko media niezależne i wysokiej jakości mają potencjał do przełamania dominującej ideologii heteroseksualnej.
Jednak Samuel Nowak, badając przykłady dotyczące społeczności gejowskiej, proponuje inną perspektywę. Postuluje, aby patrzeć na media i popkulturę jako na areny niekończącej się walki o możliwość swobodnego wyrażania własnej seksualnej tożsamości. W tym kontekście, portale randkowe, kampanie społeczne, produkcje telewizyjne oraz wiadomości w tabloidach stają się przestrzeniami ważnymi z politycznego punktu widzenia, umożliwiającymi sprzeciw wobec hegemonicznych wzorców. Odbiorcy mediów, działając w kreatywny i często nieoczywisty sposób, stosują różnorodne taktyki podstępu i niesubordynacji, by przeciwstawić się dominacji i walczyć o swoje prawa.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Współczesne relacje między mediami, kulturą popularną a (homo)seksualnością są złożone i wielowymiarowe. W erze cyfryzacji i zbieżności mediów, kształtowanie tożsamości seksualnej znajduje się pod wpływem szeregu dynamicznych procesów. Powszechne w literaturze przedmiotu podejście sugeruje, że seks jest zawsze atrakcyjny medialnie, a media często wspierają i odtwarzają heteronormatywne narracje tożsamościowe. Według wielu badaczy tylko media niezależne i wysokiej jakości mają potencjał do przełamania dominującej ideologii heteroseksualnej.
Jednak Samuel Nowak, badając przykłady dotyczące społeczności gejowskiej, proponuje inną perspektywę. Postuluje, aby patrzeć na media i popkulturę jako na areny niekończącej się walki o możliwość swobodnego wyrażania własnej seksualnej tożsamości. W tym kontekście, portale randkowe, kampanie społeczne, produkcje telewizyjne oraz wiadomości w tabloidach stają się przestrzeniami ważnymi z politycznego punktu widzenia, umożliwiającymi sprzeciw wobec hegemonicznych wzorców. Odbiorcy mediów, działając w kreatywny i często nieoczywisty sposób, stosują różnorodne taktyki podstępu i niesubordynacji, by przeciwstawić się dominacji i walczyć o swoje prawa.
