Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rymowanki fonologiczne do ćwiczeń słuchu..
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Rymowanki fonologiczne do ćwiczeń słuchu fonemowego” to zbiór krótkich, zabawnych wierszyków, w których znajdziemy paronimy, uzupełnione o ciekawe ilustracje. Książka ta jest skoncentrowana na rozwijaniu umiejętności słuchowych, a jej głównym celem jest pomoc w różnicowaniu brzmień słów oraz automatyzacja artykulacji wielu głosek w sylabach i wyrazach. Publikacja ta stanowi doskonałe narzędzie dla logopedów, nauczycieli przedszkoli i edukacji wczesnoszkolnej, jak również dla rodziców pracujących z dziećmi od piątego roku życia, które zmagają się z problemami ze słuchem fonemowym lub wymową opartą na substytucji dźwięków. Książka wyróżnia się bogactwem tekstów przeznaczonych do ćwiczeń. Druga część książki obejmuje logopedyczne rymowanki z wyrazami dźwiękonaśladowczymi, które skupiają się na automatyzacji głosek „k” i „g”. Imitacja dźwięków zwierząt odgrywa kluczową rolę w tych ćwiczeniach. Materiał jest kierowany do dzieci od piątego roku życia i starszych, które mają problemy z wymową w formie kappacyzmu lub gammacyzmu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
„Rymowanki fonologiczne do ćwiczeń słuchu fonemowego” to zbiór krótkich, zabawnych wierszyków, w których znajdziemy paronimy, uzupełnione o ciekawe ilustracje. Książka ta jest skoncentrowana na rozwijaniu umiejętności słuchowych, a jej głównym celem jest pomoc w różnicowaniu brzmień słów oraz automatyzacja artykulacji wielu głosek w sylabach i wyrazach. Publikacja ta stanowi doskonałe narzędzie dla logopedów, nauczycieli przedszkoli i edukacji wczesnoszkolnej, jak również dla rodziców pracujących z dziećmi od piątego roku życia, które zmagają się z problemami ze słuchem fonemowym lub wymową opartą na substytucji dźwięków. Książka wyróżnia się bogactwem tekstów przeznaczonych do ćwiczeń. Druga część książki obejmuje logopedyczne rymowanki z wyrazami dźwiękonaśladowczymi, które skupiają się na automatyzacji głosek „k” i „g”. Imitacja dźwięków zwierząt odgrywa kluczową rolę w tych ćwiczeniach. Materiał jest kierowany do dzieci od piątego roku życia i starszych, które mają problemy z wymową w formie kappacyzmu lub gammacyzmu.
