Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rubież. Szare Płaszcze. Tom 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Pięć lat po upadku Komandorii 54 Pogranicze pogrąża się w coraz większym chaosie. Zakon postanawia wysłać do walki doświadczonych weteranów pod dowództwem Nathaniela Eversona, mając nadzieję na powstrzymanie przeciwników Imperium.
W pobliskim mieście dochodzi do zamordowania Szarej Strażniczki. Śledztwo wskazuje na grupę czarnoksiężników przemycających magiczne artefakty przez granicę. Równocześnie wiedźmy porwają dzieci w całym regionie, aby złożyć je w ofierze w tajemniczym rytuale. Sklaviańscy wodzowie, podsycani przez plemiennych szamanów, planują nowe najazdy na te ziemie, a ktoś próbuje przyzwać potężnego demona Anathumm, znanego jako bóg wojny i zniszczenia z Dalekiego Wschodu.
Na tle tych wydarzeń Szare Płaszcze wyruszają do Orłowa, miasta trawionego przez Bestię, które skrywa tajemnice Plagi niemal doprowadzającej Imperium do upadku. W ruinach znajdować się może potężny artefakt, który jest w stanie ocalić całe Pogranicze.
Stawiając czoło tym wyzwaniom, postacie takie jak Książę, Mnich, Śmieszek, Wariatka i Wielkolud ponownie ruszają w obronie mieszkańców Rubieży, stając naprzeciw zagrożeniom zagrażającym ich światu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Pięć lat po upadku Komandorii 54 Pogranicze pogrąża się w coraz większym chaosie. Zakon postanawia wysłać do walki doświadczonych weteranów pod dowództwem Nathaniela Eversona, mając nadzieję na powstrzymanie przeciwników Imperium.
W pobliskim mieście dochodzi do zamordowania Szarej Strażniczki. Śledztwo wskazuje na grupę czarnoksiężników przemycających magiczne artefakty przez granicę. Równocześnie wiedźmy porwają dzieci w całym regionie, aby złożyć je w ofierze w tajemniczym rytuale. Sklaviańscy wodzowie, podsycani przez plemiennych szamanów, planują nowe najazdy na te ziemie, a ktoś próbuje przyzwać potężnego demona Anathumm, znanego jako bóg wojny i zniszczenia z Dalekiego Wschodu.
Na tle tych wydarzeń Szare Płaszcze wyruszają do Orłowa, miasta trawionego przez Bestię, które skrywa tajemnice Plagi niemal doprowadzającej Imperium do upadku. W ruinach znajdować się może potężny artefakt, który jest w stanie ocalić całe Pogranicze.
Stawiając czoło tym wyzwaniom, postacie takie jak Książę, Mnich, Śmieszek, Wariatka i Wielkolud ponownie ruszają w obronie mieszkańców Rubieży, stając naprzeciw zagrożeniom zagrażającym ich światu.
