Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Różnicowanie samogłosek: e-a, o- u, i-y
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Seria "Usuwamy wady wymowy" została stworzona z myślą o logopedach, nauczycielach oraz rodzicach, którzy pracują z dziećmi zmagającymi się z trudnościami artykulacyjnymi. Każdy zeszyt rozpoczyna się od prostego schematu, który przedstawia sposób tworzenia danej głoski, oraz ilustracji, która ją zobrazowuje. Taka kombinacja ma na celu pomóc dziecku w kojarzeniu sposobu powstawania dźwięku z jego wizualnym przedstawieniem i odpowiadającą mu literą.
W zeszytach znajdziemy szczegółowe wytyczne dotyczące pracy nad głoskami, które są opozycyjne. Każde opracowanie skupia się na innej parze fonetycznej, dostarczając gotowe materiały językowe do ćwiczeń. Stopniowa realizacja ćwiczeń zapewnia automatyzację prawidłowego wypowiadania głosek, które sprawiały trudność. Warunkiem przejścia do kolejnych etapów jest pełne opanowanie obecnego fragmentu ćwiczeń.
Całość ćwiczeń prowadzi dziecko przez etapy utrwalania poprawnej artykulacji dźwięku, z wyjątkiem jego początkowego wywołania. Metoda logopedyczna, która stanowi podstawę tej serii, opiera się na uproszczonych schematach i ilustracjach głosek. Przy przestrzeganiu odpowiednich zaleceń, gwarantuje ona skuteczną eliminację problemu z wymową.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Seria "Usuwamy wady wymowy" została stworzona z myślą o logopedach, nauczycielach oraz rodzicach, którzy pracują z dziećmi zmagającymi się z trudnościami artykulacyjnymi. Każdy zeszyt rozpoczyna się od prostego schematu, który przedstawia sposób tworzenia danej głoski, oraz ilustracji, która ją zobrazowuje. Taka kombinacja ma na celu pomóc dziecku w kojarzeniu sposobu powstawania dźwięku z jego wizualnym przedstawieniem i odpowiadającą mu literą.
W zeszytach znajdziemy szczegółowe wytyczne dotyczące pracy nad głoskami, które są opozycyjne. Każde opracowanie skupia się na innej parze fonetycznej, dostarczając gotowe materiały językowe do ćwiczeń. Stopniowa realizacja ćwiczeń zapewnia automatyzację prawidłowego wypowiadania głosek, które sprawiały trudność. Warunkiem przejścia do kolejnych etapów jest pełne opanowanie obecnego fragmentu ćwiczeń.
Całość ćwiczeń prowadzi dziecko przez etapy utrwalania poprawnej artykulacji dźwięku, z wyjątkiem jego początkowego wywołania. Metoda logopedyczna, która stanowi podstawę tej serii, opiera się na uproszczonych schematach i ilustracjach głosek. Przy przestrzeganiu odpowiednich zaleceń, gwarantuje ona skuteczną eliminację problemu z wymową.
