Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rozgłośnia radiowa jako przedsiębiorstwo
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta analizuje funkcjonowanie rozgłośni radiowej jako przedsiębiorstwa działającego na rynku medialnym. Omawia, jak ważne jest przyjęcie odpowiedniej formy organizacyjno-prawnej, co jest wymagane przez obowiązujące przepisy. Wskazuje, że sukces na tym konkurencyjnym rynku zależy od umiejętności menedżerów w zakresie formułowania misji i wizji firmy oraz wyboru najodpowiedniejszej strategii działania. W publikacji szczegółowo przedstawiono różne rodzaje strategii, które mogą być kluczowe dla rozwoju i utrzymania pozycji na rynku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta analizuje funkcjonowanie rozgłośni radiowej jako przedsiębiorstwa działającego na rynku medialnym. Omawia, jak ważne jest przyjęcie odpowiedniej formy organizacyjno-prawnej, co jest wymagane przez obowiązujące przepisy. Wskazuje, że sukces na tym konkurencyjnym rynku zależy od umiejętności menedżerów w zakresie formułowania misji i wizji firmy oraz wyboru najodpowiedniejszej strategii działania. W publikacji szczegółowo przedstawiono różne rodzaje strategii, które mogą być kluczowe dla rozwoju i utrzymania pozycji na rynku.
