Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rodzina i dziecko w zmieniającym się świecie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Polska historiografia dotycząca dziejów dzieci i dzieciństwa wciąż pozostaje na etapie, który nie jest w pełni satysfakcjonujący. Wynika to z marginalnego traktowania tej tematyki w bardziej złożonych opracowaniach, w tym w podręcznikach historii wychowania. Mimo to, w ostatnich latach obserwujemy rosnące zainteresowanie tym zagadnieniem. Podejmowane badania coraz częściej obejmują różnorodne aspekty życia dzieci w poprzednich stuleciach. Ta tendencja daje nadzieję na przełamanie stagnacji w badaniach naukowych dotyczących tego obszaru. Dodatkowo, analizy historyczno-pedagogiczne dotyczące roli rodziny jako środowiska wychowawczego mogą wzbogacić zasoby nauk społecznych o nowe, istotne informacje.
Prezentowany tom jest przykładem interdyscyplinarnego podejścia do tematyki rodziny i dzieci. Zawiera teksty autorstwa zarówno historyków wychowania, jak i pedagogów. Dzięki połączeniu perspektyw pedagogicznych i historycznych, kwestie związane z rodziną i dzieckiem zyskują większą głębię, a wnioski płynące z badań pedagogicznych, ujęte w kontekście refleksji historycznych, nabierają nowego, naukowego znaczenia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Polska historiografia dotycząca dziejów dzieci i dzieciństwa wciąż pozostaje na etapie, który nie jest w pełni satysfakcjonujący. Wynika to z marginalnego traktowania tej tematyki w bardziej złożonych opracowaniach, w tym w podręcznikach historii wychowania. Mimo to, w ostatnich latach obserwujemy rosnące zainteresowanie tym zagadnieniem. Podejmowane badania coraz częściej obejmują różnorodne aspekty życia dzieci w poprzednich stuleciach. Ta tendencja daje nadzieję na przełamanie stagnacji w badaniach naukowych dotyczących tego obszaru. Dodatkowo, analizy historyczno-pedagogiczne dotyczące roli rodziny jako środowiska wychowawczego mogą wzbogacić zasoby nauk społecznych o nowe, istotne informacje.
Prezentowany tom jest przykładem interdyscyplinarnego podejścia do tematyki rodziny i dzieci. Zawiera teksty autorstwa zarówno historyków wychowania, jak i pedagogów. Dzięki połączeniu perspektyw pedagogicznych i historycznych, kwestie związane z rodziną i dzieckiem zyskują większą głębię, a wnioski płynące z badań pedagogicznych, ujęte w kontekście refleksji historycznych, nabierają nowego, naukowego znaczenia.
