Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Robert Morris. Prze/Słuchanie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka składa się z dwóch integralnych części: zapisu nagrań z pracy Morrisa oraz eseju "Słuchając Prze/Słuchania", którego autorem jest Gregor Stemmrich. Projekt Morrisa, zatytułowany "Prze/Słuchanie (Hearing)", zrealizowany został w 1972 roku i po raz pierwszy przedstawiony w galerii Leo Castelliego. Instalacja obejmowała zestaw mebli z powierzchniami z różnych metali oraz dźwiękowe tło w postaci trzyipółgodzinnego nagrania. Nagranie przedstawiało fikcyjne przesłuchanie, podczas którego Śledczy zadawał pytania Świadkowi, który korzystał z porad obrońcy. Celem tego przesłuchania było zbadanie i udokumentowanie filozoficznych, politycznych oraz estetycznych poglądów Świadka.
Publikacja badawcza towarzyszyła wystawie "Robert Morris. Uwagi o rzeźbie. Obiekty, instalacje, filmy", jaka miała miejsce w Muzeum Sztuki w Łodzi w 2010 roku. Esej autorstwa Stemmrich'a oferuje interpretację pracy "Prze/Słuchanie" oraz proponuje nowe konteksty dla analizy tego dzieła, dodając tym samym głębi jego odbiorowi. Całość publikacji stanowi fascynujący wgląd w twórczość Morrisa, łącząc elementy sztuki wizualnej z dźwiękowym eksperymentem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka składa się z dwóch integralnych części: zapisu nagrań z pracy Morrisa oraz eseju "Słuchając Prze/Słuchania", którego autorem jest Gregor Stemmrich. Projekt Morrisa, zatytułowany "Prze/Słuchanie (Hearing)", zrealizowany został w 1972 roku i po raz pierwszy przedstawiony w galerii Leo Castelliego. Instalacja obejmowała zestaw mebli z powierzchniami z różnych metali oraz dźwiękowe tło w postaci trzyipółgodzinnego nagrania. Nagranie przedstawiało fikcyjne przesłuchanie, podczas którego Śledczy zadawał pytania Świadkowi, który korzystał z porad obrońcy. Celem tego przesłuchania było zbadanie i udokumentowanie filozoficznych, politycznych oraz estetycznych poglądów Świadka.
Publikacja badawcza towarzyszyła wystawie "Robert Morris. Uwagi o rzeźbie. Obiekty, instalacje, filmy", jaka miała miejsce w Muzeum Sztuki w Łodzi w 2010 roku. Esej autorstwa Stemmrich'a oferuje interpretację pracy "Prze/Słuchanie" oraz proponuje nowe konteksty dla analizy tego dzieła, dodając tym samym głębi jego odbiorowi. Całość publikacji stanowi fascynujący wgląd w twórczość Morrisa, łącząc elementy sztuki wizualnej z dźwiękowym eksperymentem.
