Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Reżyseria filmu reklamowego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Na polskim rynku pojawiła się unikalna książka, która dogłębnie analizuje reżyserię i produkcję filmów reklamowych, stworzona przez specjalistów z obszarów filmu i reklamy. Publikacja oferuje wgląd zarówno z perspektywy dyrektora kreatywnego agencji reklamowej, decydującego o wyborze reżysera, jak i samego reżysera, który realizuje projekt.
Książka jest bezcennym źródłem wiedzy dla osób pragnących wejść i utrzymać się w branży filmowej. Przedstawia, jak nawiązywać owocną współpracę z klientami, czego spodziewają się agencje reklamowe, oraz jakie przeszkody można napotykać na różnych etapach produkcji filmowej, niezależnie od przeznaczonego budżetu. Służy jako kompleksowy przewodnik po reżyserii, przekazując obszerną wiedzę o zawodzie i prowadząc przez wszystkie fazy przygotowania, produkcji i postprodukcji filmowej.
Publikacja obfituje w ilustracje pochodzące z rzeczywistych projektów reklamowych, w tym anegdoty, storyboardy i shootingboardy, eksplikacje reżyserskie oraz szczegółowe kosztorysy. Jest wzbogacona o słownik terminów branżowych, co sprawia, że jest praktycznym źródłem informacji. Żaden inny podręcznik nie odkrywa tylu tajemnic reżyserii. Przyswojenie zawartych w niej umiejętności umożliwi profesjonalne zarządzanie zespołem filmowym nie tylko w sferze reklamy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Na polskim rynku pojawiła się unikalna książka, która dogłębnie analizuje reżyserię i produkcję filmów reklamowych, stworzona przez specjalistów z obszarów filmu i reklamy. Publikacja oferuje wgląd zarówno z perspektywy dyrektora kreatywnego agencji reklamowej, decydującego o wyborze reżysera, jak i samego reżysera, który realizuje projekt.
Książka jest bezcennym źródłem wiedzy dla osób pragnących wejść i utrzymać się w branży filmowej. Przedstawia, jak nawiązywać owocną współpracę z klientami, czego spodziewają się agencje reklamowe, oraz jakie przeszkody można napotykać na różnych etapach produkcji filmowej, niezależnie od przeznaczonego budżetu. Służy jako kompleksowy przewodnik po reżyserii, przekazując obszerną wiedzę o zawodzie i prowadząc przez wszystkie fazy przygotowania, produkcji i postprodukcji filmowej.
Publikacja obfituje w ilustracje pochodzące z rzeczywistych projektów reklamowych, w tym anegdoty, storyboardy i shootingboardy, eksplikacje reżyserskie oraz szczegółowe kosztorysy. Jest wzbogacona o słownik terminów branżowych, co sprawia, że jest praktycznym źródłem informacji. Żaden inny podręcznik nie odkrywa tylu tajemnic reżyserii. Przyswojenie zawartych w niej umiejętności umożliwi profesjonalne zarządzanie zespołem filmowym nie tylko w sferze reklamy.
