Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Repozycjonowanie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorzy, Jack Trout i Steve Rivkin, uznani eksperci w dziedzinie marketingu, oferują cenne porady dla przedsiębiorców pragnących przetrwać w trudnych czasach i zyskać przewagę nad rywalami. Sugerują oni, że kluczem do sukcesu jest repozycjonowanie - strategia wywodząca się z pozycjonowania, które Jack Trout opracował przed wieloma laty. Książka przedstawia sposoby na efektywne wykorzystanie znanych narzędzi marketingowych, uwzględniając współczesne zmiany gospodarcze. Autorzy zachęcają do spojrzenia na firmę z nowej perspektywy, identyfikacji jej atutów oraz opracowania skutecznej strategii działania, co wiąże się z modyfikacją dotychczasowych praktyk marketingowych. Ich teorie zilustrowane są interesującymi przykładami, które ułatwiają zrozumienie omawianych koncepcji. Publikacja skierowana jest do menedżerów, pracowników firm konsultingowych i agencji PR, jak również studentów kierunków ekonomicznych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorzy, Jack Trout i Steve Rivkin, uznani eksperci w dziedzinie marketingu, oferują cenne porady dla przedsiębiorców pragnących przetrwać w trudnych czasach i zyskać przewagę nad rywalami. Sugerują oni, że kluczem do sukcesu jest repozycjonowanie - strategia wywodząca się z pozycjonowania, które Jack Trout opracował przed wieloma laty. Książka przedstawia sposoby na efektywne wykorzystanie znanych narzędzi marketingowych, uwzględniając współczesne zmiany gospodarcze. Autorzy zachęcają do spojrzenia na firmę z nowej perspektywy, identyfikacji jej atutów oraz opracowania skutecznej strategii działania, co wiąże się z modyfikacją dotychczasowych praktyk marketingowych. Ich teorie zilustrowane są interesującymi przykładami, które ułatwiają zrozumienie omawianych koncepcji. Publikacja skierowana jest do menedżerów, pracowników firm konsultingowych i agencji PR, jak również studentów kierunków ekonomicznych.
