Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rekonstrukcje historyczne jako produkt historyczny
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce znajdziemy interesujące spojrzenie na rozwój rekonstrukcji historycznych w Polsce. Paweł Korzeniowski wprowadza nas w temat, ukazując kluczowe obszary działalności polskich grup rekonstrukcyjnych. Dorota Lachowska analizuje, jak historyczne wydarzenia wpływają na rozwój produktów turystyki kulturowej, posiłkując się przykładami rekonstrukcji z województwa lubelskiego. Wnosi to świeże spojrzenie na związki między rekonstrukcją a promocją regionalną.
Robert Andrzejczyk, Jacek Janowski oraz Dariusz Liwanowski badają rekonstrukcje historyczne jako atrakcyjny produkt turystyczny, przyglądając się różnym aspektom tego zjawiska. Krzysztof Mroczkowski natomiast rozważa, w jaki sposób rekonstrukcje historyczne mogą służyć komercjalizacji wiedzy, wychodząc poza typowe ramy edukacji historycznej.
Bartłomiej Bartecki koncentruje się na dziedzictwie archeologicznym ziemi hrubieszowskiej, które sięga od badań naukowych po działania mające na celu promowanie regionu. Andrzej Urbański pokazuje, jak miasta historyczne mogą zyskać na organizacji konferencji, wystaw czy publikacji, wykorzystując do tego rekonstrukcje historyczne jako element promocji.
Na koniec, Andrzej Bonusiak omawia, w jaki sposób polonijne środowiska kulturalne włączają elementy rekonstrukcji historycznych w swoją działalność, przyczyniając się do kultywowania polskiego dziedzictwa kulturowego za granicą. Książka ta stanowi cenne źródło wiedzy i inspiracji dla wszystkich zainteresowanych historią i jej wpływem na współczesne formy promocji kultury.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce znajdziemy interesujące spojrzenie na rozwój rekonstrukcji historycznych w Polsce. Paweł Korzeniowski wprowadza nas w temat, ukazując kluczowe obszary działalności polskich grup rekonstrukcyjnych. Dorota Lachowska analizuje, jak historyczne wydarzenia wpływają na rozwój produktów turystyki kulturowej, posiłkując się przykładami rekonstrukcji z województwa lubelskiego. Wnosi to świeże spojrzenie na związki między rekonstrukcją a promocją regionalną.
Robert Andrzejczyk, Jacek Janowski oraz Dariusz Liwanowski badają rekonstrukcje historyczne jako atrakcyjny produkt turystyczny, przyglądając się różnym aspektom tego zjawiska. Krzysztof Mroczkowski natomiast rozważa, w jaki sposób rekonstrukcje historyczne mogą służyć komercjalizacji wiedzy, wychodząc poza typowe ramy edukacji historycznej.
Bartłomiej Bartecki koncentruje się na dziedzictwie archeologicznym ziemi hrubieszowskiej, które sięga od badań naukowych po działania mające na celu promowanie regionu. Andrzej Urbański pokazuje, jak miasta historyczne mogą zyskać na organizacji konferencji, wystaw czy publikacji, wykorzystując do tego rekonstrukcje historyczne jako element promocji.
Na koniec, Andrzej Bonusiak omawia, w jaki sposób polonijne środowiska kulturalne włączają elementy rekonstrukcji historycznych w swoją działalność, przyczyniając się do kultywowania polskiego dziedzictwa kulturowego za granicą. Książka ta stanowi cenne źródło wiedzy i inspiracji dla wszystkich zainteresowanych historią i jej wpływem na współczesne formy promocji kultury.
