Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Reklama wczoraj i dziś
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik stanowi doskonałe połączenie teorii z praktycznymi aspektami, służąc jako przewodnik po dynamicznie zmieniającym się świecie reklamy, gdzie nowoczesne technologie i formy komunikacji z klientem zyskują coraz większe znaczenie. Książka ta daje Czytelnikowi możliwość zgłębienia najważniejszych narzędzi promocji, nauczenia się, jak opracować skuteczny plan medialny, a także pozwala zrozumieć, w jakim kierunku zmierzają przyszłe zmiany w mediach. Autorzy przedstawiają różnice między tradycyjną reklamą a reklamą online, jednocześnie pokazując, jak budować wizerunek w Internecie i nawiązywać pozytywne relacje z klientami w mediach społecznościowych.
Dla osób chcących przetestować swoją wiedzę z zakresu reklamy autorzy przygotowali zadania i testy, które można samodzielnie rozwiązywać. Dostępne są one w materiałach dodatkowych na stronie internetowej wydawnictwa, umożliwiając praktyczne sprawdzenie zdobytych umiejętności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik stanowi doskonałe połączenie teorii z praktycznymi aspektami, służąc jako przewodnik po dynamicznie zmieniającym się świecie reklamy, gdzie nowoczesne technologie i formy komunikacji z klientem zyskują coraz większe znaczenie. Książka ta daje Czytelnikowi możliwość zgłębienia najważniejszych narzędzi promocji, nauczenia się, jak opracować skuteczny plan medialny, a także pozwala zrozumieć, w jakim kierunku zmierzają przyszłe zmiany w mediach. Autorzy przedstawiają różnice między tradycyjną reklamą a reklamą online, jednocześnie pokazując, jak budować wizerunek w Internecie i nawiązywać pozytywne relacje z klientami w mediach społecznościowych.
Dla osób chcących przetestować swoją wiedzę z zakresu reklamy autorzy przygotowali zadania i testy, które można samodzielnie rozwiązywać. Dostępne są one w materiałach dodatkowych na stronie internetowej wydawnictwa, umożliwiając praktyczne sprawdzenie zdobytych umiejętności.
